Психологічні особливості аутичних розладів

Authors

  • Світлана Федорівна Устименко Криворізький державний педагогічний університет

DOI:

https://doi.org/10.31812/psychology.v2i.7206

Abstract

В сучасних психологічних дослідженнях когнітивний стиль
визначається з різних теоретичних позицій: психоаналітичних(Дж. Клейн, Р. Гарднер, Г. Шлезінгер та ін.), гештальтпсихологічних (Г. Уіткін), когнітивістських (Д. Хант, Х. Шродер, Дж. Келлі) [10].

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 81 / PDF downloads: 60

Author Biography

Світлана Федорівна Устименко, Криворізький державний педагогічний університет

канд. психол. наук, доцент

References

Белоусова А.К. стиль мышления: функциональный аспект/ Прикладная психология, 2002, №2, с. 1-11.

Егорова М.С., Зырянова Н.М. влияние генотипа на соотношение показателей интеллекта и когнітивного стиля//генетика, 1997,№3, с.110-115.

Когнитивные стил. Тезисы начно-практического семинара/ Под ред. В.А. Колги, Таллинн, 1986, С. 246.

Палей А.И. модальная структура эмоциональности и когнтивный стиль // Вопросы психологии, 1982, №1, с. 118-126.

Русалов В.М., Паралис С.Э. темперамент и своеобразие когнитивной сферы личности// Психологичесуий журнал, 1991, т.12, №5, с. 118-122.

Стернберг Р., Григоренко Е. стили мышления в школе// Вестник Московсккого ун-та., серия 14. Психология, 1996, №2, с.34-42.

Фрумкин A.A. Психологический отбор в профессиональной и образовательной деятельности.- СПб, 2004, С. 186.

Холодная М.А. Когнитивные стили как проявление своеобразия индивидуального интеллекта.- К.:УМК ВО, 1990, С.272.

Холодная М.А. Когнитивные стили как квадриполярное измерение // Психологический журнал, 2000,т.21, №4,с.46-56.

Холодная М. А. Психологический статус когнитивных стилей:предпочтениия или другие способности // Психологический журнал, 1996, т.17, с.61-69.

Холодная М.А. Психология интеллекта.- СПб, 2000, С.

Published

2010-02-24

How to Cite

Устименко, С. Ф. (2010). Психологічні особливості аутичних розладів. Actual Problems of Psychology in Educational Institutions, 1, 11–19. https://doi.org/10.31812/psychology.v2i.7206

Issue

Section

Розділ I