Уроки англійської мови у початковій школі в системі випереджаючої освіти для сталого розвитку
DOI:
https://doi.org/10.31812/psychology.v7i.7284Keywords:
іншомовна освіта, комунікативно˗-діяльнісне спрямування, особистісно-˗орієнтовне спрямування, культурологічне спрямування, початкова освітаAbstract
Автор наголошує на необхідності переорієнтації шкільної іншомовної освіти на комунікативно-діяльнісне, особистісно-орієнтовне та культурологічне спрямування. Окреслює принципи викладання англійської мови у початковій школі в системі випереджаючої освіти для сталого розвитку
Metrics
References
Івашньова С. Формування методики навчання іноземної мови в початковій школі // Рідна школа. – 2006. – № 9. – С. 53–55.
Книга вчителя іноземної мови. Нормативні документи Міністерства освіти і науки України. – Харків : Торсінг, 2005. – 236 с.
Методика викладання іноземних мов : підручник / за ред. С. Ю. Ніколаєвої – Київ : Ленвіт, 2002. – С.246–249.
Іноземні мови : навчальна програма для загальноосвітніх та спеціалізованих навчальних закладів; 1–4 класи (оновлена) [Електронний ресурс] // Режим доступу: http://mon.gov.ua/202016/08/16/inozemna-mova-poyasny
Омельченко Л. Особистісно орієнтована система навчання і виховання через диференціацію та індивідуалізацію навчального процесу / Л. Омельченко. // Рідна школа. – 2007. – № 11–12. – С. 54–55.