Психолого-педагогічні умови розвитку пізнавального інтересу школярів до вивчення туристичних ресурсів Кривого Рогу

Authors

  • С.В. Дашковська Криворізька загальноосвітня школа І˗ІІІ ступенів № 88

DOI:

https://doi.org/10.31812/psychology.v4i.7444

Keywords:

психолого-педагогічні умови розвитку пізнавального інтересу школярів до вивчення туристичних ресурсів Кривого Рогу

Abstract

У географічній освіті розвиток пізнавального інтересу можливий через краєзнавчу складову. Краєзнавчий принцип навчання передбачає системне встановлення зв’язків певного шкільного курсу географії із тими знаннями, що здобувають учні у процесі безпосереднього дослідження краю. Наочне уявлення про географічні характеристики рідного краю сприяє освоєнню школярами географії інших районів країни або зарубіжжя.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 49 / PDF downloads: 37

Author Biography

С.В. Дашковська, Криворізька загальноосвітня школа І˗ІІІ ступенів № 88

вчитель географії

References

Відсутні посилання.

Published

2022-06-26

How to Cite

Дашковська, С. (2022). Психолого-педагогічні умови розвитку пізнавального інтересу школярів до вивчення туристичних ресурсів Кривого Рогу. Actual Problems of Psychology in Educational Institutions, 4, 150–153. https://doi.org/10.31812/psychology.v4i.7444

Issue

Section

Розділ IV