Психолого-педагогічні умови розвитку пізнавального інтересу школярів до вивчення туристичних ресурсів Кривого Рогу

Автор(и)

  • С.В. Дашковська Криворізька загальноосвітня школа І˗ІІІ ступенів № 88

DOI:

https://doi.org/10.31812/psychology.v4i.7444

Ключові слова:

психолого-педагогічні умови розвитку пізнавального інтересу школярів до вивчення туристичних ресурсів Кривого Рогу

Анотація

У географічній освіті розвиток пізнавального інтересу можливий через краєзнавчу складову. Краєзнавчий принцип навчання передбачає системне встановлення зв’язків певного шкільного курсу географії із тими знаннями, що здобувають учні у процесі безпосереднього дослідження краю. Наочне уявлення про географічні характеристики рідного краю сприяє освоєнню школярами географії інших районів країни або зарубіжжя.

Metrics

PDF views
66
Jul 2022Jan 2023Jul 2023Jan 2024Jul 2024Jan 2025Jul 2025Jan 20268
|
Abstract views: 116 / PDF downloads: 66

Біографія автора

С.В. Дашковська, Криворізька загальноосвітня школа І˗ІІІ ступенів № 88

вчитель географії

Посилання

Відсутні посилання.

Downloads

Опубліковано

2022-06-26

Як цитувати

Дашковська, С. (2022). Психолого-педагогічні умови розвитку пізнавального інтересу школярів до вивчення туристичних ресурсів Кривого Рогу. Актуальні проблеми психології в закладах освіти, 4, 150–153. https://doi.org/10.31812/psychology.v4i.7444

Номер

Розділ

Розділ IV