Психолого-педагогічні умови розвитку пізнавального інтересу школярів до вивчення туристичних ресурсів Кривого Рогу

Authors

  • С.В. Дашковська Криворізька загальноосвітня школа І˗ІІІ ступенів № 88

DOI:

https://doi.org/10.31812/psychology.v4i.7444

Keywords:

психолого-педагогічні умови розвитку пізнавального інтересу школярів до вивчення туристичних ресурсів Кривого Рогу

Abstract

У географічній освіті розвиток пізнавального інтересу можливий через краєзнавчу складову. Краєзнавчий принцип навчання передбачає системне встановлення зв’язків певного шкільного курсу географії із тими знаннями, що здобувають учні у процесі безпосереднього дослідження краю. Наочне уявлення про географічні характеристики рідного краю сприяє освоєнню школярами географії інших районів країни або зарубіжжя.

Metrics

PDF views
66
Jul 2022Jan 2023Jul 2023Jan 2024Jul 2024Jan 2025Jul 2025Jan 20268
|
Abstract views: 116 / PDF downloads: 66

Author Biography

С.В. Дашковська, Криворізька загальноосвітня школа І˗ІІІ ступенів № 88

вчитель географії

References

Відсутні посилання.

Published

2022-06-26

How to Cite

Дашковська, С. (2022). Психолого-педагогічні умови розвитку пізнавального інтересу школярів до вивчення туристичних ресурсів Кривого Рогу. Actual Problems of Psychology in Educational Institutions, 4, 150–153. https://doi.org/10.31812/psychology.v4i.7444

Issue

Section

Розділ IV