Психологiчний дискурс моделювання деонтологiчного профiлю майбутнiх педагогiв

Автор(и)

  • Наталя Миколаївна Токарева Криворiзький державний педагогiчний унiверситет

DOI:

https://doi.org/10.31812/psychology.v0i10.3912

Ключові слова:

професiоналiзацiя, психологiзацiя освiти, деонтологiчний профiль, компетентнiсний пiдхiд, психолого-педагогiчний супровiд

Анотація

Анотацiя. У статтi висвiтлено психологiчнi аспекти професiоналiзацiї
майбутнiх педагогiв у процесi фахової пiдготовки. Означено сутнiсть
моделювання деонтологiчного профiлю майбутнiх фахiвцiв-педагогiв
у сучасному суспiльствi. Особливу увагу автором придiлено
питанням розвитку психолого-педагогiчних мета-компетенцiй
студентiв. Визначено значимiсть психолого-педагогiчного супроводу
деонтологiчного розвитку молодi у закладах вищої освiти. Автор
наводить результати емпiричного вивчення уявлень майбутнiх
педагогiв щодо деонтологiчного профiлю педагога. Доведено
актуальнiсть системного моделювання деонтологiчного профiлю
особистостi у вимiрах фахової пiдготовки.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 144 / PDF downloads: 92

Біографія автора

Наталя Миколаївна Токарева, Криворiзький державний педагогiчний унiверситет

доктор психологiчних наук, доцент

Downloads

Опубліковано

2020-04-22

Як цитувати

Токарева, Н. М. (2020). Психологiчний дискурс моделювання деонтологiчного профiлю майбутнiх педагогiв. Актуальні проблеми психології в закладах освіти, 10, 119–131. https://doi.org/10.31812/psychology.v0i10.3912

Номер

Розділ

Розділ III

Статті цього автора (авторів), які найбільше читають

<< < 1 2