Перцептивний аспект проблеми професiйно-комунiкативної дiяльностi
DOI:
https://doi.org/10.31812/psychology.v0i10.3930Ключові слова:
комунiкативна дiяльнiсть, соцiальна перцепцiя, перцептивнi здiбностi, перцептивнi вмiння, психологiчнi механiзми, «суб’єктивне поле значень»Анотація
Анотацiя. У статтi проаналiзовано перцептивний аспект професiйнокомунiкативної дiяльностi. З’ясовано сутнiсть та особливостi
комунiкативної дiяльностi як процесу суб’єкт-суб’єктної взаємодiї.
Встановлено основу перцептивної сторони комунiкативної дiяльностi,
яку складають сформованi комунiкативнi здiбностi, що знаходять
своє вiдображення в умiннях пiзнавати та об’єктивно iнтерпретувати
зовнiшнi прояви особи, що сприймається. Представлено i описано
систему перцептивних умiнь як важливого компоненту i умови
успiшної взаємодiї людей у процесi спiльної дiяльностi. Визначено
психологiчнi механiзми ефективного сприйняття, розумiння, оцiнки i
створення адекватного образу партнера по взаємодiї та означено їх
характеристики.
Metrics
Metrics Loading ...
Abstract views: 127
/ PDF downloads: 106