Дидактичні умови формування у молодших школярів комунікативної компетенції

Автор(и)

  • Ірина Анатоліївна Ярмак Криворізька загальноосвітня школа І˗ІІІ ступенів № 88

DOI:

https://doi.org/10.31812/psychology.v6i.7348

Ключові слова:

дидактичні умови, комунікативна компетенція, мовленнєва дія, механізми мовлення

Анотація

Автор розглядає низку дидактичних умов успішного формування комунікативної компетенції учнів: потребу розв’язувати комунікативні завдання, професійно-педагогічну діяльність учителя, відпрацювання оптимальних механізмів мовлення, моделювання у навчальному процесі ситуацій реального спілкування, мотивацію навчання.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 74 / PDF downloads: 47

Біографія автора

Ірина Анатоліївна Ярмак, Криворізька загальноосвітня школа І˗ІІІ ступенів № 88

директор, спеціаліст вищої категорії, учитель-методист

Посилання

Выготский Л. С. Мышление и речь / JI. C. Выготский. – Москва: Наука, 1982 – 316 с.

Гальперин П. Я. Методы обучения и умственное развитие ребенка / П. Я. Гальперин. – Москва: Педагогика, 1985. – 310 с.

Жинкин Н. И. Психологические основы развития речи / Н. И. Жинкин. – Москва: Просвещение, 1966. – 214 с.

Рубинштейн С. Л. Речь человека в общении / С. Л. Рубинштейн. – Москва: Наука, 1989. – 364 с.

Токарева Н. М. Основи вікової психології: навчально-методичний посібник / Н. М. Токарева, А. В. Шамне – 2-е вид., доп. – Кривий Ріг: ТОВ «НВП «Інтерсервіс»», 2013. – 203 с.

Downloads

Опубліковано

2022-06-25

Як цитувати

Ярмак, І. А. (2022). Дидактичні умови формування у молодших школярів комунікативної компетенції. Актуальні проблеми психології в закладах освіти, 6, 239–242. https://doi.org/10.31812/psychology.v6i.7348

Номер

Розділ

Розділ IV