Психосоціальні аспекти розвитку особистості та особистісних переживань при фрустрації соціальних потреб у дітей шкільного віку

Authors

  • Анжеліка Володимирівна Шамне Криворізький державний педагогічний університет

DOI:

https://doi.org/10.31812/psychology.v1i.7568

Keywords:

психосоціальні аспекти розвитку особистості та особистісних переживань при фрустрації соціальних потреб у дітей шкільного віку

Abstract

Актуальність вивчення проблеми психосоціального розвитку зумовлена кардинальними соціально-економічними змінами в сучасному українському суспільстві, яке переживаючи складні кризи та трансформації, задає соціальну ситуацію розвитку, яка підсилює протиріччя притаманні перехідним періодам психічного розвитку.

Metrics

PDF views
51
Jul 2022Jan 2023Jul 2023Jan 2024Jul 2024Jan 2025Jul 2025Jan 20265.0
|
Abstract views: 93 / PDF downloads: 51

Author Biography

Анжеліка Володимирівна Шамне, Криворізький державний педагогічний університет

канд. психол. наук, доцент

References

Андреева Г.М. Социальная психология . -М.:Аспект-Пресс, 2008. - 363 с.

Божович Л.И. Проблема развития мотивационной сферы ребенка. // Избранные психологические труды. М., 1995 - С.20-51.

Каверин С.Б. О психологической классификации потребностей //Вопросы психологии-1 9 8 7 -№ 5 -С . 121-129.

0рбан-Лембрик Л.Е. Соціальна психологія: Підручник: У 2 кн. Кн.2: Соціальна психологія груп. Прикладна соціальна психологія, [для студентів вищ. навч. закладів] / Л.Е. Орбан-Лембрик. - Київ: Либідь, 2006. - 560 [2] с.

Павленко В.М. Етнопсихологія: Навч. посібник / Павленко В.М., Таглін С.О. - К.: Сфера, 1999. - 408 с.

Татенко В.О. Суб'єкт психічної активності в онтогенезі. Автореферат дис. д-ра психолог, наук. К., 1987. - С. 37.

Фромм Э. Человек для себя (Исследование психологических проблем этики). - Пер. с англ. Л.А. Чернышевой. Минск.: Коллегиум - 1992.

Published

2022-06-27

How to Cite

Шамне, А. В. (2022). Психосоціальні аспекти розвитку особистості та особистісних переживань при фрустрації соціальних потреб у дітей шкільного віку. Actual Problems of Psychology in Educational Institutions, 1, 54–64. https://doi.org/10.31812/psychology.v1i.7568

Issue

Section

Розділ II