Неологізми як засіб увиразнення рекламних текстів

Автор(и)

  • Олександра Юріївна Арешенкова , ,

DOI:

https://doi.org/10.31812/filstd.v9i1.568

Ключові слова:

рекламний текст, неологізм, словотвір, мовленнєвий вплив

Анотація

Визначено роль неологізмів як ефективного засобу увиразнення рекламних повідомлень; з’ясовано активність неолексем за морфологічною ознакою та проаналізовано способи творення нових слів.

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Завантаження

Опубліковано

2013-10-16

Номер

Розділ

Лінгвістика і поетика тексту

Як цитувати

Неологізми як засіб увиразнення рекламних текстів. (2013). Філологічні студії: Науковий вісник Криворізького державного педагогічного університету, 9(1), 473-479. https://doi.org/10.31812/filstd.v9i1.568

Статті цього автора (цих авторів), які найбільше читають