Неологізми як засіб увиразнення рекламних текстів
DOI:
https://doi.org/10.31812/filstd.v9i1.568Ключові слова:
рекламний текст, неологізм, словотвір, мовленнєвий впливАнотація
Визначено роль неологізмів як ефективного засобу увиразнення рекламних повідомлень; з’ясовано активність неолексем за морфологічною ознакою та проаналізовано способи творення нових слів.
Завантажити
Дані для завантаження поки недоступні.
Завантаження
Опубліковано
2013-10-16
Номер
Розділ
Лінгвістика і поетика тексту
Як цитувати
Неологізми як засіб увиразнення рекламних текстів. (2013). Філологічні студії: Науковий вісник Криворізького державного педагогічного університету, 9(1), 473-479. https://doi.org/10.31812/filstd.v9i1.568