Типи оцінок та мовні засоби їх вираження в рекламних текстах

Автор(и)

  • Олександра Юріївна Арешенкова , ,

DOI:

https://doi.org/10.31812/filstd.v7i2.659

Ключові слова:

рекламний текст, оцінка, типи оцінки, оцінне значення

Анотація

У статті розглянуто типи оцінки в текстах медійної, друкованої та зовнішньої реклами. Аналізуються лексичні, лексико-стилістичні та зображальні засоби її вираження.

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Завантаження

Опубліковано

2012-11-20

Номер

Розділ

Лінгвістика і поетика тексту

Як цитувати

Типи оцінок та мовні засоби їх вираження в рекламних текстах. (2012). Філологічні студії: Науковий вісник Криворізького державного педагогічного університету, 7(2), 100-109. https://doi.org/10.31812/filstd.v7i2.659

Статті цього автора (цих авторів), які найбільше читають