Актуальні аспекти правової освіти в дисертаційних роботах сучасників

Автор(и)

  • Любов Віталіївна Висоцька Криворізький педагогічний інститут ДВНЗ «Криворізький національний університет»

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.v48i0.2388

Ключові слова:

право, правова освіта, правове виховання, правова компетентність, правова концепція, педагогічний дискурс

Анотація

Висоцька Л. В. Актуальні аспекти правової освіти в дисертаційних роботах сучасників.

У статті зроблено огляд дисертаційних робіт сучасних науковців у галузі права на предмет визначення стану розвитку правової освіти. Звернення до наукового матеріалу дозволяє стверджувати, що найбільша увага дослідників зосереджена на таких аспектах правової освіти: історія становлення та розвитку, правова освіта майбутніх педагогів, правова компетенція інших спеціалістів, теорія і зміст. У результаті розгляду науково-педагогічного дискурсу визначено, що сучасні дослідники у вивченні правової освіти надають перевагу таким її аспектам: «правове виховання», «правова компетентність», «правова концепція».

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 136 / PDF downloads: 136

Біографія автора

Любов Віталіївна Висоцька, Криворізький педагогічний інститут ДВНЗ «Криворізький національний університет»

здобувачка

Посилання

1. Колган Т. В. Формування громадянської компетентності старшокласників у навчально-виховному процесі середньої загальноосвітньої школи : автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. пед. наук : спец. 13.00.07 «Теорія і методика навчання» / Т. В. Колган. – Харків, 2012. – 20 с.
2. Криштак І. В. Організація правового виховання учнів старших класів загальноосвітніх навчальних закладів України : автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. пед. наук : 13.00.01 «Загальна педагогіка та історія педагогіки» / І. В. Криштак. – Харків, 2008. – 24 с.
3. Кучинська І. О. Розвиток ідей громадянського виховання у вітчизняній суспільно-педагогічній думці (друга половина ХІХ – 30-ті рр. ХХ ст.) : автореф. дис. на здобуття наук. ступеня д-ра. пед. наук : спец. 13.00.07 «Теорія і методика навчання» / І.О. Кучинська. – Київ, 2012. – 36 с.
4. Ліхневська Т. А. Громадянське виховання учнівської молоді у середній школі США : автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. пед. наук :
13.00.01 «Загальна педагогіка та історія педагогіки» / Т. А. Ліхневська. – Тернопіль, 2009. – 19 с.
5. Огороднійчук І. А. Формування правової компетентності майбутніх інженерів : автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. пед. наук : спец. 13.00.04 «Теорія і методика професійної освіти» / І.А. Огороднійчук. – Одеса, 2012. – 16 с.
6. Певцова Е. А. Теория и методика обучения праву: [учеб. для студ. высш. учеб. заведений] [Электронный ресурс] / Е.А. Певцова. – Москва : Гуманит. изд. центр ВЛАДОС, 2003. – 400 с. – Режим доступа : http://uchebnikfree.com/metodiki-prepodavaniya-uchebniki/osnovnyie-kontseptsii-pravovogo-3271.
html.
7. Плахтєєва В. І. Формування громадянської свідомості майбутніх учителів у процесі професійної підготовки : автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. пед. наук : спец. 13.00.04 «Теорія і методика професійної освіти» / В. І. Плахтєєва. – Харків, 2008. – 20 с.
8. Привітальне слово Високопреосвященнішого Владики Ігора (Возняк), Архиєпископа Львівського УГКЦ на ІІІ Міжнародній науковій конференції «Розвиток громадянського суспільства: духовність і право» [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://www.christusimperat.org/uk/node/32899.
9. Смагіна Т. М. Формування громадянської компетентності учнів у процесі навчання правознавства : автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. пед. наук : спец. 13.00.02 «Теорія та методика навчання» / Т. М. Смагіна. – Київ, 2007. – 15 с.
10. Сопівник І. В. Формування громадянскості студентів вищих аграрних навчальних закладів : автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. пед. наук : спец. 13.00.07 «Теорія і методика виховання» / І. В. Сопівник. – Тернопіль, – 2006. – 20 с.

Downloads

Опубліковано

11-05-2016

Як цитувати

Висоцька, Л. В. (2016). Актуальні аспекти правової освіти в дисертаційних роботах сучасників. Educational Dimension, 48, 54–58. https://doi.org/10.31812/educdim.v48i0.2388

Номер

Розділ

Актуальні питання освіти

Статті цього автора (авторів), які найбільше читають