Педагогічні умови формування комунікативної компетентності майбутніх юристів у процесі вивчення спеціальних дисциплін

Автор(и)

  • Людмила Анатоліївна Насілєнко Institute of Pedagogical and Adult Education of the National Academy of Pedagogical Sciences of Ukraine , Институт педагогического образования и образования взрослых АПН Украины , Інститут педагогічної освіти і освіти дорослих НАПН України

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.v38i0.3116

Ключові слова:

майбутній юрист, комунікативна компетентність, педагогічні умови, спеціальні дисципліни

Анотація

Насілєнко Л. А. Педагогічні умови формування комунікативної компетентності майбутніх юристів у процесі вивчення спеціальних дисциплін.

У статті на основі наукових джерел і досвіду викладання на юридичному факультеті окреслено педагогічні умови формування комунікативної компетентності майбутніх юристів. Увага акцентується, зокрема, на формуванні мотиваційно-ціннісного ставлення студентів до здійснення професійної комунікації під час занять із курсу «Українська мова за професійним спрямуванням», а також на збагаченні змісту спеціальних дисциплін інноваційними технологіями, що стимулює студентів до активної мовленнєвої діяльності.

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Біографія автора

  • автор Людмила Анатоліївна Насілєнко, афіліація Institute of Pedagogical and Adult Education of the National Academy of Pedagogical Sciences of Ukraine, Институт педагогического образования и образования взрослых АПН Украины, Інститут педагогічної освіти і освіти дорослих НАПН України

    аспірант

Завантаження

Опубліковано

16-05-2013

Номер

Розділ

Теоретико-практичні проблеми педагогіки вищої школи

Як цитувати

Педагогічні умови формування комунікативної компетентності майбутніх юристів у процесі вивчення спеціальних дисциплін. (2013). Педагогіка вищої та середньої школи, 38, 71-74. https://doi.org/10.31812/educdim.v38i0.3116