Концепт материнства як складник педагогічної культури суспільства
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.v38i0.3244Ключові слова:
материнство, концепт материнства, педагогічна культура, педагогічні функції, суспільствоАнотація
Сіренко М. В. Концепт материнства як складник педагогічної культури суспільства.
Стаття присвячена аналізу стану вивчення концепту материнства як складника педагогічної культури суспільства, окресленню його педагогічних функцій. Концепт материнства розуміється як когнітивна засада жіночого та чоловічого світовідношення, практичної поведінки, культурної діяльності та як складник сучасної педагогічної культури суспільства
Завантажити
Дані для завантаження поки недоступні.
Завантаження
Опубліковано
16-05-2013
Номер
Розділ
Проблеми становлення і розвитку освітньої парагдими: історико-педагогічний аспек
Ліцензія
Авторське право (c) 2013 Марина Володимирівна Сіренко

Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Як цитувати
Концепт материнства як складник педагогічної культури суспільства. (2013). Педагогіка вищої та середньої школи, 38, 346-350. https://doi.org/10.31812/educdim.v38i0.3244