Концепт материнства як складник педагогічної культури суспільства

Автор(и)

  • Марина Володимирівна Сіренко Sumy State Pedagogical University named after AS Makarenko , Сумской государственный педагогический университет имени А. С. Макаренко , Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.v38i0.3244

Ключові слова:

материнство, концепт материнства, педагогічна культура, педагогічні функції, суспільство

Анотація

Сіренко М. В. Концепт материнства як складник педагогічної культури суспільства.

Стаття присвячена аналізу стану вивчення концепту материнства як складника педагогічної культури суспільства, окресленню його педагогічних функцій. Концепт материнства розуміється як когнітивна засада жіночого та чоловічого світовідношення, практичної поведінки, культурної діяльності та як складник сучасної педагогічної культури суспільства

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Біографія автора

  • автор Марина Володимирівна Сіренко, афіліація Sumy State Pedagogical University named after AS Makarenko, Сумской государственный педагогический университет имени А. С. Макаренко, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка

    аспірант

Завантаження

Опубліковано

16-05-2013

Номер

Розділ

Проблеми становлення і розвитку освітньої парагдими: історико-педагогічний аспек

Як цитувати

Концепт материнства як складник педагогічної культури суспільства. (2013). Педагогіка вищої та середньої школи, 38, 346-350. https://doi.org/10.31812/educdim.v38i0.3244