MOTIVATION OF STUDENTS TO EXERCISES IN THE PROCESS OF FORMING PROFESSIONAL COMPETENCE OF FUTURE TEACHERS

Authors

  • V.I. Marchyk ,
  • V.I. Karpov Kryvyi Rih State Pedagogical University image/svg+xml

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.4811

Keywords:

professional competence, professional motivation, motivational needs of students

Abstract

The distinctions in motivation for training in physical exercises of the young men and women at the Technology-and-Pedagogics Department of the Krvvyi Rih Pedagogical University have been revealed.

Downloads

Download data is not yet available.

Author Biographies

  • V.I. Marchyk, ,

    Candidate of Biological Sciences (PhD), Associate Professor

  • V.I. Karpov, Kryvyi Rih State Pedagogical University

    Lecturer

References

Канішевський С.М. Педагогічне керівництво процесом фізичного самовдосконалення студентів / Канішевський С.М., Пех С.В., Човник Ю.В. // Матеріали Всеукр. г кпнЛ [Фізичне виховання студентів вищих навчальних закладів: здобутки, проблеми та шляхи їхнього вирішення у контексті Болонської декларації], (2-3 лютого, 2007 р. / М-во освіти і науки України, Національний університет „Києво-Могилянська академія".- Київ, 2007. -С. 155-158.

Коваль В.Ю. Вплив занять спортом на морально-психологічний розвиток студентів / Коваль В.Ю., Зайченко В.Й. // Матеріали IV Всеукр. наук.-практ. конф. Проблеми сучасної валєології, фізичної культури та реабілітації], (8 квітня, 2010 р.) Л-во освіти і науки України, педагогічний університет. - Херсон, 2010. - С. 187-190.

Кузьменко Н.В. Формування професійної мотивації студентів // Педагогіка вищої та середньої школи: 36. наук, праць / гол. ред. В.К. Буряк. - Кривий Ріг: КДПУ, 2010. - Вип. 27. - С. 191-196.

Пахомова О. В. Педагогічні умови формування професійної компетентності майбутніх вчителів філологічних дисциплін у процесі загально-педагогічної підготовці // Педагогіка вищої та середньої освіти школи: 36. наук, праць /гол. ред. В.К. Буряк. Кривий Ріг: КДПУ, 2010. - Вип. 27. -С. 68-73.

Погребняк О.А. Виховання моральної поведінки юнацтва засобами фізичноо виховання і спортивного тренування: матеріали VI міжнар. наук.-практ. конф. [Адаптаційні можливості дітей та підлітків] (14-16 вересня, 2006 р) :- Одеса: ПУДПУ ім.

С.Д. Ушинського, 2006. - С. 217-219. DOI: https://doi.org/10.1016/S0084-3717(08)70173-9

Раєвський Р.Т., Канішевський С.М.. Лапко В.Г. Фізичне виховання студентської молоді України і контексті Болонського процесу / Раєвський Р.Т., Канішевський З.М.. Лапко В.Г. // Матеріали Всеукр. наук.-пркт. конф. [Фізичне виховання студентів

вищих навчальних закладів: здобутки, проблеми та шляхи їхнього вирішення у конгексті Болонської декларації], (2-3 лютого , 2007 р) /М-во освіти і науки України, Наці¬ональний університет „Києво-Могилянська академія". - Київ, 2007. - С. 44- 49.

Савічева В.Л. Соціально-педагогічні проблеми здорового способу життя та розвиток особистісної компетенції щодо ведення здорового способу життя: Матеріали н. наук.-прак.конф. [Сучасна тенденція розвитку масових видів спорту Придніп-18 я] (9-10 листопада, 2006 р.) / М-во освіти і науки України, коледж фізичного вихо-Дніпродзержинськ, 2006. - С. 101 - 103.

Смирнов А.В. Физическое упражнение - основнеє средство укрепления здо-овья / А.В. Смирнов, І.В. Послушний // Матеріали регіонал. наук-практ. конф. [Фізич-ховання, спорт і культура у сучасному суспільстві], (Кривий Ріг, 24 червня, 2009 1-во освіти і науки України, технічний університет, Кривий Ріг, 2009. - С. 79-82.

Шумлянський Л.А. Формирование мотиваций соблюдения здорового образа жизни будущих педагогов / Л.А.Шумлянський // Матеріали наук.-практ. конф. [Актуа-питання формування здорового способу життя дітей, підлітків та молоді], (10 квітня 2009 р. М-во освіти і науки України, педагогічний університет. - Кривий Ріг, 2009. ~ С. 69-71.

Published

25-02-2010

Issue

Section

Theoretical and psychological and pedagogical support processes of formation of

How to Cite

MOTIVATION OF STUDENTS TO EXERCISES IN THE PROCESS OF FORMING PROFESSIONAL COMPETENCE OF FUTURE TEACHERS. (2010). Pedagogy of Higher and Secondary Education, 30, 74-77. https://doi.org/10.31812/educdim.4811

Most read articles by the same author(s)