Зміст когнітивно-творчої компетенції майбутніх гуманітаріїв
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.4577Ключові слова:
компетенція, гуманітарна освіта, творчістьАнотація
У статті розкрито питання ефективного формування когнітивно-творчої компетенції майбутніх гуманітаріїв. Обґрунтовано змістові компоненти компетенції у процесі організації навчальної діяльності майбутніх фахівців.
Завантажити
Дані для завантаження поки недоступні.
Завантаження
Опубліковано
20-01-2022
Номер
Розділ
Теоретико-методологічні засади становлення майбутніх фахівців в умовах сучасної
Ліцензія
Авторське право (c) 2011 Т. М. Мішеніна

Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Як цитувати
Зміст когнітивно-творчої компетенції майбутніх гуманітаріїв. (2022). Педагогіка вищої та середньої школи, 32, 258-265. https://doi.org/10.31812/educdim.4577