Зміст когнітивно-творчої компетенції майбутніх гуманітаріїв

Автор(и)

  • Т. М. Мішеніна Криворізький державний педагогічний університет image/svg+xml

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.4577

Ключові слова:

компетенція, гуманітарна освіта, творчість

Анотація

У статті розкрито питання ефективного формування когнітивно-творчої компетенції майбутніх гуманітаріїв. Обґрунтовано змістові компоненти компетенції у процесі організації навчальної діяльності майбутніх фахівців.

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Біографія автора

  • автор Т. М. Мішеніна, афіліація Криворізький державний педагогічний університет

    кандидат філологічних наук, доцент

Завантаження

Опубліковано

20-01-2022

Номер

Розділ

Теоретико-методологічні засади становлення майбутніх фахівців в умовах сучасної

Як цитувати

Статті цього автора (цих авторів), які найбільше читають