ОРГАНІЗАЦІЯ РОБОТИ З НАВЧАЛЬНИМ ТЕКСТОМ У ПРОЦЕСІ ГУМАНІТАРНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ФІЛОЛОГІВ НА ОСНОВІ КОМПЕТЕНТНІСНОГО ПІДХОДУ

Автор(и)

  • Т. М. Мішеніна Криворізький державний педагогічний університет image/svg+xml

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.4667

Ключові слова:

навчальний текст, гуманітарна підготовка, компетентність підхід, студенти філологічних спеціальностей

Анотація

У статті обґрунтовується система роботи з навчальним тестом у процесі гу­манітарної підготовки майбутніх філологів на основі компетентнісного підходу. Розк­риваються інформаційна, активізацій на й мотиваційна функції навчального тексту; описуються форми реалізації навчального тексту.

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Біографія автора

  • автор Т. М. Мішеніна, афіліація Криворізький державний педагогічний університет

    кандидат філ. наук, доцент

Завантаження

Опубліковано

29-12-2011

Номер

Розділ

Теоретичні основи педагогіки вищої школи

Як цитувати

ОРГАНІЗАЦІЯ РОБОТИ З НАВЧАЛЬНИМ ТЕКСТОМ У ПРОЦЕСІ ГУМАНІТАРНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ФІЛОЛОГІВ НА ОСНОВІ КОМПЕТЕНТНІСНОГО ПІДХОДУ. (2011). Педагогіка вищої та середньої школи, 31, 176-186. https://doi.org/10.31812/educdim.4667

Статті цього автора (цих авторів), які найбільше читають