ОРГАНІЗАЦІЯ РОБОТИ З НАВЧАЛЬНИМ ТЕКСТОМ У ПРОЦЕСІ ГУМАНІТАРНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ФІЛОЛОГІВ НА ОСНОВІ КОМПЕТЕНТНІСНОГО ПІДХОДУ
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.4667Ключові слова:
навчальний текст, гуманітарна підготовка, компетентність підхід, студенти філологічних спеціальностейАнотація
У статті обґрунтовується система роботи з навчальним тестом у процесі гуманітарної підготовки майбутніх філологів на основі компетентнісного підходу. Розкриваються інформаційна, активізацій на й мотиваційна функції навчального тексту; описуються форми реалізації навчального тексту.
Завантажити
Дані для завантаження поки недоступні.
Завантаження
Опубліковано
29-12-2011
Номер
Розділ
Теоретичні основи педагогіки вищої школи
Ліцензія
Авторське право (c) 2011 Т. М. Мішеніна

Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Як цитувати
ОРГАНІЗАЦІЯ РОБОТИ З НАВЧАЛЬНИМ ТЕКСТОМ У ПРОЦЕСІ ГУМАНІТАРНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ФІЛОЛОГІВ НА ОСНОВІ КОМПЕТЕНТНІСНОГО ПІДХОДУ. (2011). Педагогіка вищої та середньої школи, 31, 176-186. https://doi.org/10.31812/educdim.4667