WAYS OF IMPLEMENTATION OF AUTHOR'S EXPERIENCE SCHOOLS IN PROFESSIONAL TRAINING MUSIC TEACHER

Authors

  • T.Y. Reyzenkind ,

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.5525

Abstract

In article the structure of semantic model of vocational I mining o f the teacher o f music is considered. The system of interactions o f components o f structure on a polyphonic basis is analyzed. Such spheres of polyphonic structure, as formation
integration knowledge, poly-art skills, complex feelings, personal senses come to light.

Downloads

Download data is not yet available.

References

Балл Г.О. Категорія "культура особистості в аналізі гуманізації загальної та професійної освіти //Педагогіка і

психологія професійної освіти: результати досліджень і перспективи: 36. наук, праць /За ред. І.А. Зязюна,

І.Г. Ничкало. - К., 2003. - С. 51-61. DOI: https://doi.org/10.1016/S0925-2312(02)00602-1

Взаимодействие искусств: методология, теория, гуманитарное образование: Материалы международной научно-практической конференции /Ред. Л.П.Казанцева; Сост. П.С.Вокова. - Астрахань, 1997. - 240 с.

Джемс У. Мышление //Хрестоматия по общей психологии: психологтя мышления / Редкол.: Ю.Б. Гиппенрейтер,

B.В. Петухов и др. - М.: Изд-во Московского ун-та, 1981. - C. 3-19.

Зязюн І. Художня творчість у вимірах безсвідомого // Професійно-художня освіта України: 36. наук, праць / Редкол.: І.А. Зязюн, В.О. Радкевич, Р.Т. Шмагало та ін. - К. - Черкаси: Вид-во ’’Черкаський ЦНТЕІ", 2002. - С. 5-10.

Зязюн I.A. Освітня парадигма - тип культурно-історичного мислення і творчої дії суб’єктів освіти //Педагогіка і

психологія професійної освіти: результати досліджень і перспективи: 36. наук, праць / За ред. І.А. Зязюна, Н.Г. Ничкало. - K., 2003. - С. 15-20.

Кондрашова Л. Проблемы высшей школы в аспекте Болонского процесса // Педагогіка вищої та середньої школи: 36. наук, праць /Гол ред. В.К.Буряк. - Кривий Ріг: КДПУ, 2004. - Вип. 8. - С. 16-26. DOI: https://doi.org/10.31812/123456789/6100

Кудій В.О. Новому тисячоліттю оновлену систему освіти // Педагогіка і психологія професійної освіти: результати досліджень і перспективи: 36. наук, праць / За ред. І.А. Зязюна, Н.Г. Ничкало. - K., 2003. - С. 30-39.

Кумышева Р. Смысловые образования личности // Педагогіка вищої та середньої школи: 36. наук, праць / Гол ред. В.К. Буряк. - Кривий Ріг: КДПУ, 2004. - Вип. 8. - С. 30-39.

Кушнір В.А. Теоретико-методологічні основи системного аналізу педагогічного процесу вищої школи: Автореф.

дис. ... докт. пед. наук. - K., 2003. - 39 с.

Лещенко М.П. Щастя дитини - єдине дійсне щастя на землі. До проблеми педагогічної майстерності: Навчально-

методичний посібник. -K.: АСМІ, 2003. - 4.1. - 304 с.

Маригодов В., Слободянюк О. Динамические модели формирования творческой личности будущих бакалавров и

магистров //Специалист. - 1999. - №9. - С. 20-22.

Мирошниченко В. Поняття "освіченість особистості" в зв’язку із цілісністю знань //Імідж. - 2003. - №4. - С. 10-12.

Орлов В.Ф. Професійне становлення майбутніх вчителя в мистецьких дисциплін: теорія і технологія: Монографія /За заг. ред. І.А.Зязюна. - К.: Наук, думка, 2003. - 262 с.

Отич О.М. Мистецтво у розвитку особистості професіонала //Педагогіка і психологія професійної освіти:

результати досліджень і перспективи: 36. наук, праць / За ред. І.А.Зязюна, Н.Г.Ничкало. - К., 2003. - С. 189-197.

Педагогічна майстерність у закладі професійної освіти: Монографія. - К., 2003. - 246 с.

Педагогічні технології. Досвід. Практика: Довідник / Редкол.: П.І. Матвієнко, С.Ф. Клепко, І.В. Охріменко та ін. - Полтава, 1999. - 376 с.

Райкрофт Ч. Критический словарь психоанализа / Пер. с англ. Л.В. Топоровой, С.В. Воронина, И.Н. Гвоздева; под ред. С.М. Черкасова. - СПб.: Восточно-Европейский институт психоанализа, 1995. - 288 с.

Руденко В., Руденко Ф. Личностный смысл как основание культурологического подхода к проектированию

содержания образования // Педагогіка вищої та середньої школи: 36. наук, праць / Гол ред. В.К.Буряк. - Кривий Ріг:

КДПУ, 2003. - Вип. 6. - С.22-23.

Рудницька О.П. Культуровідповідність мистецької освіти // Неперервна професійна освіта: проблеми, пошуки,

перспективи: Монографія /За ред І.А.Зязюна. - К.: Віпол, 2000. - С. 108-133.

Рудницька О.П. Педагогіка: загальна та мистецька: Навчальний посібник. - К.: АПН України, 2002. - 270 с.

Рудницька О.П. Мистецтво у розвитку культури майбутніх фахівців //Педагогіка і психологія професійної освіти:

результати досліджень і перспективи: 36. наук, праць / За ред. І.А. Зязюна, Н.Г. Ничкало. - К., 2003. - С. 61-67.

Стефаненко П.В. Дистанційне навчання у вищій школі: Монографія. - Донецьк: ДонНТУ, 2002. - 400 с.

Хуторской А. Образовательные компетенции в дидактике и методиках личностно-ориентированного

обучения //Педагогіка вищої та середньої школи: 36. наук, праць / Гол ред. В.К.Буряк. - Кривий Ріг: КДПУ, 2004. - Вип.

- С.104-112.

Щолокова О.П. Основи професійної художньо-естетичної підготовки майбутнього вчителя: Монографія. - К.,

-173 с.

Published

24-05-2022

Issue

Section

Problems of modernization of education in the practice of higher education

How to Cite

WAYS OF IMPLEMENTATION OF AUTHOR’S EXPERIENCE SCHOOLS IN PROFESSIONAL TRAINING MUSIC TEACHER. (2022). Pedagogy of Higher and Secondary Education, 11, 131-154. https://doi.org/10.31812/educdim.5525

Most read articles by the same author(s)