Innovations in methodical training of future mathematics teacher profile school methodology
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.v40i0.2943Keywords:
diatropic approach, diatropic analysis, future mathematics teachers’ of profile school methodical preparationAbstract
Kuzminskii A. I., Tarasenkova N. A., Akulenko I. A. Innovations in methodical training of future mathematics teacher profile school methodology.
The paper considers the needness to turn to the diatropic approach methodology, reveals the essence diatropic procedures, illustrates their objectification in the content of future math teacher’s of profile school methodical training.
Downloads
Download data is not yet available.
Metrics
Metrics Loading ...
Abstract views: 114
/ PDF downloads: 133
References
1. Акуленко І. А. Компетентнісно орієнтована методична підготовка майбутнього вчителя математики профільної школи (теоретичний аспект) : [монографія] / І. А. Акуленко. – Черкаси : Видавець Чабаненко Ю., 2013. – 460 с.
2. Кузьмінський А. І. Наукові засади методичної підготовки майбутнього вчителя математики : [монографія] / А. І. Кузьмінський, Н. А. Тарасенкова, І. А. Акуленко. – Черкаси : Вид. від. ЧНУ ім. Б. Хмельницького, 2009. – 320 с.
3. Макарченко М. Г. Модель контекстного обучения будущих учителей математики в процессе их методической подготовки : дисс. ... д–ра пед. наук : 13.00.02 «Теория и методика
обучения и воспитания (математика)» / Михаил Геннадиевич Макарченко; РГПУ им. А. И. Герцена. – СПб., 2009. – 402 с.
4. Малова И. Е. Непрерывная методическая подготовка учителя математики: автореф. дисс. на соискание ученой степени д-ра пед. наук : 13.00.08 «Теория и методика профессионального образования» / Ирина Евгеньевна Малова. – Ярославль : ЯГПУ им. К. Д.Ушинского, 2007. – 42 с.
5. Морева О. В. Теоретические основы педагогического проектирования : монография / О. В. Морева; отв. ред. К. Н. Верховцев ; ТВВИКУ МО РФ. – Новосибирск : Изд-во СО РАН, 2006. – 270 с.
6. Моторіна В. Г. Професійна компетентність учителя математики профільної школи: [навч. посіб. для студ. природничо-матем. спец-тей пед. ВНЗ] / В. Г. Моторіна. – Х. : ХНПУ ім. Г. С. Сковороди, 2012. – 268 с.
7. Раков С. А. Формування математичнихкомпетентностей учителя математики на основі дослідницького підходу у навчанні з використанням інформаційних технологій : автореф. дис. на здобуття наук. ступеня д-ра пед. наук : 13.00.02 «Теорія та методика навчання (математика)» / Сергій Анатолійович Раков; НПУ ім. М. П. Драгоманова. – Х., 2005. – 44 с.
8. Семенець С. П. Методика навчання математики (підготовлено на основі концепції розвивальної освіти) : [навч. посібник] / С. П. Семенець. – Житомир : Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, 2009. – 536 с.
9. Скафа Е. Средства формирования методической компетентности будущего учителя в системе эвристического обучения математике / Е. Скафа // Mathematics and Informatics /journal of educationresearch. – Vol. 56. – Number 3. – Sofia, 2013. – C. 211–223.
10. Скворцова С. О. Динамічна модель формування методичних компетенцій у майбутніх учителів / С. О. Скворцова // Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах: зб. наук. пр. / редкол. : Т. І. Сущенко (голов. ред.) та ін. – Запоріжжя, 2011. – Вип. 17 (70). – С. 177–183.
11. Стефанова Н. Л. Теоретические основы развития системы методической подготовки учителя математики в педагогическом вузе : дисс. ... д-ра пед. наук : 13.00.02 «Теория и
методика обучения и воспитания (математика)» / Наталия Леонидовна Стефанова. – СПб., 1996. – 366 с.
12. Тарасенкова Н. А. До проблеми формування методичних компетентностей майбутнього вчителя математики профільної школи / Н. А. Тарасенкова, І. А. Акуленко // Розвиток педагогічних наук в Україні і Польщі на початку ХХ століття : зб. наук. пр. – Черкаси, 2011. – С. 273–279.
13. Чайковский Ю. В. Диатропика, эволюция и систематика: к юбилею Мейена : сб. ст. с приложением полного списка трудов С. В. Мейена, составленного И. А. Игнатьевым / Ю. В. Чайковский. – М. : Тов-во науч. изд. КМК, 2010. – 407 с.
2. Кузьмінський А. І. Наукові засади методичної підготовки майбутнього вчителя математики : [монографія] / А. І. Кузьмінський, Н. А. Тарасенкова, І. А. Акуленко. – Черкаси : Вид. від. ЧНУ ім. Б. Хмельницького, 2009. – 320 с.
3. Макарченко М. Г. Модель контекстного обучения будущих учителей математики в процессе их методической подготовки : дисс. ... д–ра пед. наук : 13.00.02 «Теория и методика
обучения и воспитания (математика)» / Михаил Геннадиевич Макарченко; РГПУ им. А. И. Герцена. – СПб., 2009. – 402 с.
4. Малова И. Е. Непрерывная методическая подготовка учителя математики: автореф. дисс. на соискание ученой степени д-ра пед. наук : 13.00.08 «Теория и методика профессионального образования» / Ирина Евгеньевна Малова. – Ярославль : ЯГПУ им. К. Д.Ушинского, 2007. – 42 с.
5. Морева О. В. Теоретические основы педагогического проектирования : монография / О. В. Морева; отв. ред. К. Н. Верховцев ; ТВВИКУ МО РФ. – Новосибирск : Изд-во СО РАН, 2006. – 270 с.
6. Моторіна В. Г. Професійна компетентність учителя математики профільної школи: [навч. посіб. для студ. природничо-матем. спец-тей пед. ВНЗ] / В. Г. Моторіна. – Х. : ХНПУ ім. Г. С. Сковороди, 2012. – 268 с.
7. Раков С. А. Формування математичнихкомпетентностей учителя математики на основі дослідницького підходу у навчанні з використанням інформаційних технологій : автореф. дис. на здобуття наук. ступеня д-ра пед. наук : 13.00.02 «Теорія та методика навчання (математика)» / Сергій Анатолійович Раков; НПУ ім. М. П. Драгоманова. – Х., 2005. – 44 с.
8. Семенець С. П. Методика навчання математики (підготовлено на основі концепції розвивальної освіти) : [навч. посібник] / С. П. Семенець. – Житомир : Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, 2009. – 536 с.
9. Скафа Е. Средства формирования методической компетентности будущего учителя в системе эвристического обучения математике / Е. Скафа // Mathematics and Informatics /journal of educationresearch. – Vol. 56. – Number 3. – Sofia, 2013. – C. 211–223.
10. Скворцова С. О. Динамічна модель формування методичних компетенцій у майбутніх учителів / С. О. Скворцова // Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах: зб. наук. пр. / редкол. : Т. І. Сущенко (голов. ред.) та ін. – Запоріжжя, 2011. – Вип. 17 (70). – С. 177–183.
11. Стефанова Н. Л. Теоретические основы развития системы методической подготовки учителя математики в педагогическом вузе : дисс. ... д-ра пед. наук : 13.00.02 «Теория и
методика обучения и воспитания (математика)» / Наталия Леонидовна Стефанова. – СПб., 1996. – 366 с.
12. Тарасенкова Н. А. До проблеми формування методичних компетентностей майбутнього вчителя математики профільної школи / Н. А. Тарасенкова, І. А. Акуленко // Розвиток педагогічних наук в Україні і Польщі на початку ХХ століття : зб. наук. пр. – Черкаси, 2011. – С. 273–279.
13. Чайковский Ю. В. Диатропика, эволюция и систематика: к юбилею Мейена : сб. ст. с приложением полного списка трудов С. В. Мейена, составленного И. А. Игнатьевым / Ю. В. Чайковский. – М. : Тов-во науч. изд. КМК, 2010. – 407 с.
Downloads
Published
13-02-2014
How to Cite
Кузьмінський, А., Тарасенкова, Н., & Акуленко, І. (2014). Innovations in methodical training of future mathematics teacher profile school methodology. Pedagogy of Higher and Secondary Education, 40, 3–9. https://doi.org/10.31812/educdim.v40i0.2943
Issue
Section
Theoretical and practical problems of higher school pedagogy
License
Copyright (c) 2014 Анатолій Кузьмінський, Ніна Тарасенкова, Ірина Акуленко
This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.