Використання інноваційних форм методичної роботи з молодими вчителями для забезпечення їх педагогічного зростання

Автор(и)

  • Ілона Аркадіївна Волощук Криворізький державний педагогічний університет https://orcid.org/0000-0002-4275-3962

DOI:

https://doi.org/10.31812/pedag.v49i0.1192

Ключові слова:

методична робота, інноваційні форми, молодий учитель, учитель-наставник, педагогічне зростання, наставництво

Анотація

У статті на основі аналізу наукової літератури розкрито можливості, тенденції та переваги використання інноваційних форм методичної роботи для забезпечення педагогічного зростання молодого вчителя. Проаналізовано основні відомості, перспективи та наведено приклади використання різних інноваційних форм роботи наставника з молодим фахівцем, що стимулюють його потреби в самовдосконаленні, сприяють професійній та особистісній самореалізації. Також виокремлено перспективні напрямки подальших педагогічних досліджень, а саме: створення методики використання інноваційних технологій для розвитку творчого потенціалу та забезпечення педагогічного зростання молодого вчителя.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 173 / PDF downloads: 84

Біографія автора

Ілона Аркадіївна Волощук, Криворізький державний педагогічний університет

кандидат педагогічних наук, старший викладач

Посилання

Бачинська Є. М. Сучасні підходи до організації методичної роботи з педагогічними кадрами / Є. М. Бачинська // Підручник для директора. –2003. – № 7-8. – С. 3-21.

Буга Л. П. Особливості діяльності шкільної методичної служби / Л. П. Буга // Інноваційні форми науково-методичної роботи із педагогічними працівниками. – Черкаси : Видавництво Черкаського обласного інституту післядипломної освіти педагогічних працівників, 2011. – С. 53-66.

Зембицька М. В. Проблеми підготовки наставників до роботи з учителями-початківцями у США /М. В. Зембицька // Молодь, освіта, наука, культура і національна свідомість в умовах європейської інтеграції : матеріали XIV всеукр. наук.-практ. конф., Київ, 12-13 травня 2011 р. – К., 2011. – C. 72-74.

Карпова Л. Г. Формування професійної компетентності вчителя загальноосвітньої школи : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 «Теорія і методика професійної освіти» / Л. Г. Карпова. – Харків, 2004. – 20 с.

Льюис Г. Менеджер-наставник / Г. Льюис. – М. : Баланс-клуб, 2002. – 192 с.

Осипова Т. Ю.Теоретико-методичні засади підготовки майбутніх учителів до педагогічного наставництва : дис. ... д-ра пед. наук : 13.00.04 / Тетяна Юріївна Осипова. – Одеса, 2016. – 501 с.

Полторацька В. В. Про деякі аспекти управління професійним ростом учителя / В. В. Полторацька // Директор школи. – 2005. – № 40 (376). – С. 15-18.

Соколюк Л. Д.Система работы с молодыми учителями / Л. Д. Соколюк // Всё для администратора школы.– 2015 – № 8 (44) – С. 10-16.

Щербаков А. В. Профессиональная адаптация начинающего педагога на рабочем месте / А. В. Щербаков // Народное образование. –2009. – № 6 – С. 127-133. С.220-229.

Downloads

Опубліковано

17-02-2017

Як цитувати

Волощук, І. А. (2017). Використання інноваційних форм методичної роботи з молодими вчителями для забезпечення їх педагогічного зростання. Педагогіка вищої та середньої школи, 49, 220–229. https://doi.org/10.31812/pedag.v49i0.1192

Номер

Розділ

Актуальні питання освіти