Особливості мотивації ціннісного ставлення до майбутньої професії у навчальній діяльності студентів психологічного профілю

Автор(и)

  • Олена Анатоліївна Шолох Національний університет «Чернігівський колегіум» імені Т. Г. Шевченка

DOI:

https://doi.org/10.31812/pedag.v49i0.1242

Ключові слова:

навчальна мотивація, особистість студента, якість професійного навчання, цілеспрямований вплив на мотивацію

Анотація

У статті розглядаються проблеми сформованості навчальної мотивації студентства до процесу здобуття майбутньої професії. Представлені основні
засади продуктивного коректування мотивації ціннісного ставлення до майбутньої професійної діяльності в процесі навчання у вищому
навчальному закладі. Охарактеризовані сучасні наукові погляди на проблему мотивації студентів щодо успішного здобуття майбутньої професії психологічного спрямування. Визначені мотиваційні впливи, від яких залежать рівні сформованості в майбутніх фахівців готовності до практичної діяльності .

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 147 / PDF downloads: 213

Біографія автора

Олена Анатоліївна Шолох, Національний університет «Чернігівський колегіум» імені Т. Г. Шевченка

Викладач

Посилання

Анісімов С. Ф. Духовні цінності: виробництво і споживання / С.Ф. Анісімов. – М. : Думка, 1988. – 178 с.

Бачієва Л. О. Мотивація дослідницької діяльності магістрів інженерно-педагогічних спеціальностей [Електронний ресурс] / Л. О. Бачієва. – Режим доступу : http://www.nbuv.gov.ua/portal/soc_gum/pspo/2010_25_1/bahieva.pdf.

Журавльова О. І. Сучасні проблеми мотивації педагогічної діяльності в процесі навчання у вищій школі [Електронний ресурс] / О. І. Журавльова. –Режим доступу : http://www.nbuv.gov. ua/portal/soc_gum/pspo/2005_8_2/doc_pdf/jyravleva.pdf.

Занюк С. С. Тренінг особистісної причинності як метод формування мотивації навчання. Психологія / С. С. Занюк. – К. : Збірник наукових праць Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. – Вип. 2(9), ч. 1., 2000. – 176 с.

Занюк С. С.Мотиваційний тренінг. Формування мотивації учбової діяльності у студентів та старшокласників, Практична психологія та соціальна робота / С. С. Занюк. К. : Либідь. – 42 с.

Зимняя И. А. Педагогическая психология : [учебник для вузов] / И. А. Зимняя. – М. : Логос, 2003. – 384 с.

Ильин Е. П. Мотивация и мотивы / Е. П. Ильин. – СПб. : Питер, 2002. –512 с.

Коваленко O. E. Методика професійного навчання : [підруч. для студ. вищ. навч. закл.] / О. Е. Коваленко. – Х. : Видавництво НУА, 2005. –360 с.

Левченко О. О. До вирішення проблеми наближення культурного ідеалу молоді в сучасному вищому навчальному закладі : зб. наук. праць Східноукраїнського національного університету імені Володимира Даля / [за заг. ред. проф. О. Л. Голубенка] / Ч.1. – Луганськ : Вид-во СНУ ім. В. Даля, 2002.

Маркова А. К. Формирование мотивации учения : [кн. для учителя] / А. К. Маркова, Т. А. Матис, А. Б. Орлов. – М. : Просвещение, 1990. – 192 с.

Підгородецька В. М. Проблема формування мотивації навчальної діяльності студентів / В. М. Підгорецька // Научный прогресс на рубеже тысячелетий – 2007 : материалы II международной научно-практической конференции, 1-15 июн. 2007 г. – Днепропетровск : Наука и

образование, 2007. – Т. 9. – С. 23-26.

Рубинштейн С. Л. Проблемы общей психологи / С. Л. Рубинштейн. – М. : Педагогика, 1973. – 423 с.

Сучасний філософський словник / [під заг. ред. проф. Е. Кемерова]. –Лондон; Фракфурт-на-Майні, Париж; Люксенбург; Москва; Мінськ : ПАНКПРИНТД, 1998. – 1064 с.

Downloads

Опубліковано

17-02-2017

Як цитувати

Шолох, О. А. (2017). Особливості мотивації ціннісного ставлення до майбутньої професії у навчальній діяльності студентів психологічного профілю. Педагогіка вищої та середньої школи, 49, 379–391. https://doi.org/10.31812/pedag.v49i0.1242

Номер

Розділ

Інтеграція психолого-педагогічних чинників в організації навчально-виховного п