Формування підприємницької компетентності майбутніх економістів-аграрників засобами інтерактивного навчання

Автор(и)

  • Неля Миколаївна Каландирець Національний університет біоресурсів і природокористування України

DOI:

https://doi.org/10.31812/pedag.v50i0.1283

Ключові слова:

інтерактивні методи, інтерактивні технології навчання, ділові ігри, «кейс-метод», підприємницька компетентність економіста аграрника

Анотація

У результаті проведених досліджень автор обґрунтовує необхідність зміни системи та стилю викладання економічних дисциплін, пропонує
використання інтерактивних методів навчання майбутніх економістів у аграрному ВНЗ. У статті розглядаються такі види інтерактивного навчання
як ділові ігри та кейс-метод. Також, викладені особливості їх застосування в процесі вивчення економічних дисциплін для формування у студентів
підприємницької компетентності.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 164 / PDF downloads: 73

Біографія автора

Неля Миколаївна Каландирець, Національний університет біоресурсів і природокористування України

 Аспірантка

Посилання

Активізація навчального процесу у сучасній вищій школі : метод. огляд / [уклад. Л. А. Якимова]. – Київ : ДП Вид. дім «Персонал», 2010. –32 с.

Гін А. Прийоми педагогічної техніки / А. Гін. – Луганськ : Навч. кн.,Янтар, 2004. – 84 с.

Долбнєва Д. В. Інтерактивні методи навчання : сутність необхідність та використання при підготовці фахівців з обліку та аудиту у ВНЗ України / Д. В. Долбнєва // Науковий вісник НЛТУ України. –2014. – Вип. 24.1. – С. 389–398.

Кардаш Н. Ділові ігри як засіб формування креативності майбутніх менеджерів / Н. Кардаш // Дидактика

професійної школи : зб. наук. праць. – 2006. – Вип. 4. – С. 118–122.

Ковальова К. І. Методика викладання економіки в школі : [навч. посібник] / К. І. Ковальова, В. В. Ковальов. – Київ : Ліра-К, 2012. – 184 с.

Кошманова Т. С. Розвиток педагогічної освіти у США (1960–1998 pp.) / Т. С. Кошманова. – Львів : Світ, 1999. – 486 с.

Меркулова В. О. Активізація пізнавальної діяльності студентів ігровими методами при вивчення економічних дисциплін / В. О. Меркулова, А. А. Каленський // Науковий вісник Національного університету біоресурсів і

природокористування України. – 2012. – Вип. 175 (3). – С. 175–180. – (Серія : Педагогіка, психологія, філософія).

Ортинський В. Л. Педагогіка вищої школи : [навч. посіб. для студ. вищ. навч. закл.] / В. Л. Ортинський. –

Київ : Центр учбової літератури, 2009. – 472 с.

Побережна М. П. Інтерактивне навчання : основні поняття та визначення / М. П. Побережна // Імплементація сучасних технологій навчання у навчальний процес : Міжнар. наук. конф. (м. Київ, 17–18 березня 2015 р) : матер. конф. – Київ, 2015. – С. 234–238.

Пометун О. Інтерактивні технології навчання : Теорія і практика / О. Пометун, Л. Пироженко. – Київ : А.П.Н., 2002. – 136 с.

Циглик І. Ділові ігри в навчальному процесі при підготовці спеціалістів економічних служб / І. Циглик, Я. Бибик // Вища школа. – 2002. – № 4–5. –С. 50-66.

Downloads

Опубліковано

18-04-2017

Як цитувати

Каландирець, Н. М. (2017). Формування підприємницької компетентності майбутніх економістів-аграрників засобами інтерактивного навчання. Педагогіка вищої та середньої школи, 50, 39–47. https://doi.org/10.31812/pedag.v50i0.1283

Номер

Розділ

Теоретико-практичні проблеми педагогіки вищої школи