Формування готовності майбутніх учителів фізичної культури до професійного саморозвитку в процесі позааудиторної роботи
DOI:
https://doi.org/10.31812/pedag.v50i0.1285Анотація
Професійний саморозвиток студента розглядаємо як свідому діяльність, яку він спрямовує на вдосконалення ціннісних орієнтацій своєї
особистості з урахуванням вимог обраної професії, як розвиток відповідних психофізичних якостей та набуття необхідних професійних умінь студента,
що формуються протягом навчальної діяльності, кінцевою метою якої є формування готовності до професійної діяльності.
Завантаження
Metrics
Посилання
Бабіч В. І. Професійна підготовка майбутніх учителів до виховання соціально-здорових підлітків : теорія і практика / В. І. Бабіч. – Луганськ :Держ. закл. «Луган. нац. ун-т ім. Тараса Шевченка», 2015. – 488 с.
Безкопильний О. О. Про формування готовності учителів фізичної культури до здоров’язбежувальної діяльності як пріоритетний напрям вищої фізкультурної освіти / О. О. Безкопильний, Л. П. Сущенко // Науковий часопис НПУ ім. М. П. Драгоманова : зб. наук. праць. – 2016. – Вип. 2 (71). – С. 27–29. – (Серія : Науково-педагогічні проблеми фізичної культури).
.Козліковська Н. Я. Позааудиторна робота як складова вищої освіти : види позааудиторної діяльності та її вплив на формування особистості студентів / Н. Я. Козліковська // Акт. пробл. навчання та виховання людей з особливими потребами : зб. наук. праць. – 2008. – № 5. – С. 86–93.
Лаврентьєва О. О. Актуалізація готовності майбутнього вчителя до інноваційного навчання як шлях до збереження й зміцнення психічного здоров’я школярів / О. О. Лаврентьєва // Фізична реабілітація та здоров’язбережувальні технології : реалії і перспективи : ІІ Всеук. наук.- практ. інтернет-конф. (м. Полтава, 24 листопада 2016 р.) : матер. конф. –
Полтава, 2016. – С. 11–13. DOI: https://doi.org/10.12968/sece.2016.11.13
Мінєнко Г. М. Аспекти використання інформаційно-комунікаційних технологій в процесі фахової підготовки студентів спеціальності «Фізичне виховання» / Г. М. Мінєнко, С. А. Крошка // Взаємодія духовного й фізичного виховання в становленні гармонійно розвиненої особистості : IІ Міжн. науково-практичної онлайнконференції (м. Слов’янськ, Україна, 24–25 березня 2016 р.) : зб. наук. праць. – Слов’янськ, 2016. – Т. 1. – С. 410–417.
Харченко С. Я. Соціалізація дітей та молоді в процесі соціально-педагогічної діяльності : теорія і практика : [монографія] / С. Я. Харченко. – Луганськ : Альма-матер,
– 320 с.
Шаповалова І. В. Підготовка майбутніх учителів фізичної культури до професійного самовдосконалення у вищих навчальних закладах : дис. .... канд. пед. наук : 13.00.04 / Ірина Володимирівна Шаповалова. – Запоріжжя, 2016 – 246 с.
Шутько В. В. Формування дослідницьких здібностей майбутніх вчителів під час проходження педагогічної практики / В. В. Шутько, В. Ю. Отріщенко // Педагогіка і сучасні аспекти фізичного виховання : ІI Міжнар. наук.-практ. конф., (м. Краматорськ, 21–22 квітня 2016 року) : зб. наук. праць. – Краматорськ, 2016. – С. 219–226.
Яворська Т. Є. Професійна підготовка майбутніх фахівців з фізичного виховання та спорту засобами між предметної інтеграції / Т. Є. Яворська // Науковий часопис НПУ ім. М. П. Драгоманова : зб. наук. праць. – 2016. –Вип. 2 (71). – С. 365–368. – (Серія : Науково педагогічні проблеми фізичної культури).
Downloads
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2017 Світлана Василівна Перевєрзєва, Валентина Іванівна Марчик
![Creative Commons License](http://i.creativecommons.org/l/by/4.0/88x31.png)
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.