Формування готовності майбутніх учителів фізичної культури до професійного саморозвитку в процесі позааудиторної роботи

Автор(и)

  • Світлана Василівна Перевєрзєва Криворізький державний педагогічний університет
  • Валентина Іванівна Марчик Криворізький державний педагогічний університет https://orcid.org/0000-0003-1087-517X

DOI:

https://doi.org/10.31812/pedag.v50i0.1285

Анотація

Професійний саморозвиток студента розглядаємо як свідому діяльність, яку він спрямовує на вдосконалення ціннісних орієнтацій своєї
особистості з урахуванням вимог обраної професії, як розвиток відповідних психофізичних якостей та набуття необхідних професійних умінь студента,
що формуються протягом навчальної діяльності, кінцевою метою якої є формування готовності до професійної діяльності.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 189 / PDF downloads: 162

Біографії авторів

Світлана Василівна Перевєрзєва, Криворізький державний педагогічний університет

Викладач

Валентина Іванівна Марчик, Криворізький державний педагогічний університет

Кандидат біологічних наук

Посилання

Бабіч В. І. Професійна підготовка майбутніх учителів до виховання соціально-здорових підлітків : теорія і практика / В. І. Бабіч. – Луганськ :Держ. закл. «Луган. нац. ун-т ім. Тараса Шевченка», 2015. – 488 с.

Безкопильний О. О. Про формування готовності учителів фізичної культури до здоров’язбежувальної діяльності як пріоритетний напрям вищої фізкультурної освіти / О. О. Безкопильний, Л. П. Сущенко // Науковий часопис НПУ ім. М. П. Драгоманова : зб. наук. праць. – 2016. – Вип. 2 (71). – С. 27–29. – (Серія : Науково-педагогічні проблеми фізичної культури).

.Козліковська Н. Я. Позааудиторна робота як складова вищої освіти : види позааудиторної діяльності та її вплив на формування особистості студентів / Н. Я. Козліковська // Акт. пробл. навчання та виховання людей з особливими потребами : зб. наук. праць. – 2008. – № 5. – С. 86–93.

Лаврентьєва О. О. Актуалізація готовності майбутнього вчителя до інноваційного навчання як шлях до збереження й зміцнення психічного здоров’я школярів / О. О. Лаврентьєва // Фізична реабілітація та здоров’язбережувальні технології : реалії і перспективи : ІІ Всеук. наук.- практ. інтернет-конф. (м. Полтава, 24 листопада 2016 р.) : матер. конф. –

Полтава, 2016. – С. 11–13. DOI: https://doi.org/10.12968/sece.2016.11.13

Мінєнко Г. М. Аспекти використання інформаційно-комунікаційних технологій в процесі фахової підготовки студентів спеціальності «Фізичне виховання» / Г. М. Мінєнко, С. А. Крошка // Взаємодія духовного й фізичного виховання в становленні гармонійно розвиненої особистості : IІ Міжн. науково-практичної онлайнконференції (м. Слов’янськ, Україна, 24–25 березня 2016 р.) : зб. наук. праць. – Слов’янськ, 2016. – Т. 1. – С. 410–417.

Харченко С. Я. Соціалізація дітей та молоді в процесі соціально-педагогічної діяльності : теорія і практика : [монографія] / С. Я. Харченко. – Луганськ : Альма-матер,

– 320 с.

Шаповалова І. В. Підготовка майбутніх учителів фізичної культури до професійного самовдосконалення у вищих навчальних закладах : дис. .... канд. пед. наук : 13.00.04 / Ірина Володимирівна Шаповалова. – Запоріжжя, 2016 – 246 с.

Шутько В. В. Формування дослідницьких здібностей майбутніх вчителів під час проходження педагогічної практики / В. В. Шутько, В. Ю. Отріщенко // Педагогіка і сучасні аспекти фізичного виховання : ІI Міжнар. наук.-практ. конф., (м. Краматорськ, 21–22 квітня 2016 року) : зб. наук. праць. – Краматорськ, 2016. – С. 219–226.

Яворська Т. Є. Професійна підготовка майбутніх фахівців з фізичного виховання та спорту засобами між предметної інтеграції / Т. Є. Яворська // Науковий часопис НПУ ім. М. П. Драгоманова : зб. наук. праць. – 2016. –Вип. 2 (71). – С. 365–368. – (Серія : Науково педагогічні проблеми фізичної культури).

Downloads

Опубліковано

18-04-2017

Як цитувати

Перевєрзєва, С. В., & Марчик, В. І. (2017). Формування готовності майбутніх учителів фізичної культури до професійного саморозвитку в процесі позааудиторної роботи. Педагогіка вищої та середньої школи, 50, 56–67. https://doi.org/10.31812/pedag.v50i0.1285

Номер

Розділ

Теоретико-практичні проблеми педагогіки вищої школи