Адаптація і толерантність в екстремальних ситуаціях

Автор(и)

  • Валентина Миколіївна Вакуленко Донецький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти

DOI:

https://doi.org/10.31812/pedag.v50i0.1292

Ключові слова:

соціальна адаптація, толерантність, актуалізація, стрес, стресова ситуація, стратегія толерантної поведінки

Анотація

Автором досліджено роль адаптації та толерантності в умовах екстремальної ситуації, в самопізнанні, самореалізації творчих потенціалів людини, що важливо в процесі соціалізації особистості. Аналізується сутність поняття «стрес», «соціально-педагогічна адаптація», називаються фактори, що сприяють появі стресу, розглядаються стратегії толерантної поведінки. 

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 176 / PDF downloads: 350

Біографія автора

Валентина Миколіївна Вакуленко, Донецький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти

Доктор педагогічних наук, професор

Посилання

Две трети украинцев пережили стресс – исследование [Электронный ресурс]. – Режим доступа : https://health.unian.net/country/1233432-dve-tretiukraintsev-perejili-stress-issledovanie.html

Казміренко В. П. Програма дослідження психосоціальних чинників адаптації молодої людини до навчання у ВНЗ та майбутньої професії / В. П. Казміренко // Практична психологія та соціальна робота. – 2004. – № 6 – С. 76–78.

Маклаков А. Г. Общая психология : [учебник для вузов] / А. Г. Маклаков. – Санкт– Петербург : Питер, 2006. – 583 с.

Сельє Г. Стресс без дистрессу / Г. Сельє. – Москва : Прогресс, 1992. – 165 с.

Щербатых Ю. В. Психология стресса / Ю. В. Щербатых. – Москва : Академия, 2005. – 250

Downloads

Опубліковано

18-04-2017

Як цитувати

Вакуленко, В. М. (2017). Адаптація і толерантність в екстремальних ситуаціях. Педагогіка вищої та середньої школи, 50, 108–116. https://doi.org/10.31812/pedag.v50i0.1292

Номер

Розділ

Теоретико-практичні проблеми педагогіки загальноосвітньої школи