Механізми і показники соціалізації дитини з інтелектуальними порушеннями

Автор(и)

  • Ірина Володимирівна Татьянчикова Донбаський державний педагогічний університет

DOI:

https://doi.org/10.31812/pedag.v50i0.1299

Ключові слова:

соціалізація, діти з інтелектуальними порушеннями, механізми і показники соціалізації, стадії соціалізації

Анотація

У статті розглянуто проблему соціалізації дітей з вадами інтелектуального розвитку. Обґрунтовано теоретико-методологічні основи зазначеної проблеми; з’ясовано психологічний зміст процесу соціалізації. Мета статті полягає у визначенні механізмів забезпечення і стадій соціалізації, показників успішності на кожній із них. Показано практичне
значення розв’язання проблеми соціалізації, позитивне забезпечення якої суттєво впливає на комфортність життєдіяльності осіб з інтелектуальними порушеннями в нових соціально-економічних умовах розвитку суспільства.  

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 150 / PDF downloads: 185

Біографія автора

Ірина Володимирівна Татьянчикова, Донбаський державний педагогічний університет

Доктор педагогічних наук, професор

Посилання

Андриенко Е. В. Социальная психология : [учеб. пособие для студ. высш. пед. учеб. заведений] / Е. В. Андриенко. – Москва : Академия, 2002. – 264 с.

Дефектологічний словник : [навчальний посібник] / [за ред. В. І. Бондаря, В. М. Синьова]. – Київ : МП Леся, 2011. – 528 с.

Москаленко В. В. Социализация личности / В. В. Москаленко. – Київ : Вища шк., 1986. – 200 с.

Рибалка В. В. Особистісний підхід у профільному навчанні старшокласників : [монографія] / В. В. Рибалка. – Київ : ІПППО АПН України, 1998. – 160 с.

Столяренко Л. Д. Основы психологии / Л. Д. Столяренко. – 3-е изд., перераб. и доп. – Ростов–на– Дону : Феникс, 2001. – 704 с.

Татьянчикова І. В. Соціалізація дітей з порушеннями інтелектуального розвитку : [монографія] / І. В. Татьянчикова. – Слов’янськ : Вид-во Б. І. Маторіна, 2014. – 381

Downloads

Опубліковано

18-04-2017

Як цитувати

Татьянчикова, І. В. (2017). Механізми і показники соціалізації дитини з інтелектуальними порушеннями. Educational Dimension, 50, 155–169. https://doi.org/10.31812/pedag.v50i0.1299

Номер

Розділ

Теоретико-практичні проблеми педагогіки загальноосвітньої школи