Вплив мотивації на успішність і результати навчання іноземних студентів при вивченні природничо-математичних дисциплін

Автор(и)

  • Наталя Олексіївна Зінонос Криворізький національний університет

DOI:

https://doi.org/10.31812/pedag.v50i0.1311

Ключові слова:

мотивації навчання, іноземні студенти, вивчення природничо-математичних дисциплін

Анотація

У даній статті розглянута проблема мотивації навчання іноземних студентів, зокрема мотивації навчання природничо-математичних дисциплін. Проаналізовано сутність мотивації іноземних студентів, що розглядається в якості умови, що сприяє адаптаційному процесу навчання та підвищенню якості засвоєння іноземними студентами природничо-математичних знань. Розглянуто значення зовнішньої та внутрішньої мотивації іноземних студентів. Визначені умови позитивної мотивації в навчальній діяльності студентів-іноземців при вивченні природничоматематичних дисциплін. 

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 135 / PDF downloads: 71

Біографія автора

Наталя Олексіївна Зінонос, Криворізький національний університет

Кандидат педагогічних наук, старший викладач 

Посилання

Бондаревская Е. В. Прогностическая роль концепции личностноориентированного образования в развитии целостной педагогической теории : Идеи личност.-ориентир. образования как прообраз пед. Культуры ХХI в. / Е. В. Бондаревская // Известия Южного отделения Российской академии образования. – Ростов–на–Дону, 1999. – Вып. 1. – С. 3–11.

Гершунский Б. С. Концепция самореализации личности в системе обоснования ценностей и целей образования / Б. С. Гершунский // Педагогика. – 2003. – № 10. – С. 3–7.

Занюк С. С. Психологія мотивації : [навч. посіб.] / С. С. Занюк. – Київ : Либідь, 2002. – 304 с.

Ильин Е. П. Мотивация и мотивы / Е. П. Ильин. – Санкт–Петербург : Питер, 2003. – 512 с.

Чаусова Т. В. Психологічні особливості мотивації навчальної діяльності майбутніх інженерів-педагогів : автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. психол. наук : спец. 19.00.07 «Педагогічна та вікова психологія» / Т. В. Чаусова. – Київ, 2004. – 20 с.

Downloads

Опубліковано

18-04-2017

Як цитувати

Зінонос, Н. О. (2017). Вплив мотивації на успішність і результати навчання іноземних студентів при вивченні природничо-математичних дисциплін. Педагогіка вищої та середньої школи, 50, 269–275. https://doi.org/10.31812/pedag.v50i0.1311

Номер

Розділ

Інтеграція психолого-педагогічних чинників в організації навчально-виховного п