Вплив освітньої системи на рівень особистісної тривожності учнів вальдорфської школи та учнів загальноосвітніх шкіл

Автор(и)

  • Ольга Леонідівна Передерій Комунальний вищий навчальний заклад «Дніпропетровський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти»

DOI:

https://doi.org/10.31812/pedag.v50i0.1316

Ключові слова:

освітня система, тривога, страхи, тривожність, особистісна тривожність, вальдорфська школа, загальноосвітня школа

Анотація

У статті здійснено теоретичний аналіз проблеми впливу освітньої системи на рівень особистісної тривожності учнів. Виокремлено найістотніші причини виникнення тривожності школярів різних вікових груп. Розкрито основні відмінності рівнів особистісної тривожності учнів вальдорфської та загальноосвітніх шкіл. Надано рекомендації щодо корекції
освітньої системи з метою зниження тривожності та стабілізації емоційного стану учнів.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 140 / PDF downloads: 77

Біографія автора

Ольга Леонідівна Передерій, Комунальний вищий навчальний заклад «Дніпропетровський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти»

Кандидат педагогічних наук, доцент 

Посилання

Бабаян Ю. О. Взаємозв’язок тривожності та навчальної успішності молодших школярів / Ю. О. Бабаян, О. О. Коновалюк // Зб. наук. праць. – 2014. – Вип. 2.12 (103). – С. 18–21. – (Серія : Психологiчнi науки).

Брель Е. Ю. Социально-психологические факторы формирования тревожности у младших школьников и пути ее профилактики и коррекции : автореф. дисс. на соискание уч. степени канд. психол. наук : 19.00.07 «Педагогическая психология» / Е. Ю. Брель. – Томск, 1996. – 23 с.

Гуманистическая направленность штайнеровской педагогики : [метод. пособие для преподават. и студ. педвузов] / [ред. А. Ойттинен]. – Москва : Владос, 1999. – 176 с.

Захаров А. И. Психотерапия неврозов у детей и подростков / А. И. Захаров. – Ленинград, 1988. – 214 с.

Ионова Е. И. Вальдорфская педагогика : теоретико-методологические аспекты / Е. И. Ионова. – Харьков : Бизнес-Информ, 1997. – 299 с.

Казаннікова О. В. Особливості проявів тривожності у молодших школярів / О. В Казаннікова // Науковий вісник Херсонського державного університету : зб. наук. праць. – 2014. – Вип. 1. – С. 176–180. – (Серія : Психологічні науки).

Микляева А. В. Школьная тревожность : диагностика, коррекция, развитие / А. В. Микляева, П. В. Румянцева. – СПб. : Речь, 2004. – 247 с.

Нова українська школа : концептуальні засади реформування середньої школи. – Київ : [б.в.], 2016. – 40 с.

Патцлафт Р. Лейтмотиви вальдорфскої педагогіки / Р. Патцлафт, Т. Кальфер. – Київ : Наірі, 2008. – 129 с.

Прихожан А. М. Тревожность и страх у младших школьников. Руководство практического психолога / [под ред. И. В. Дубровиной]. – Москва : ИЦ Академия, 1995. – 168 с.

Психология. Словарь / [под ред. А. В. Петровского, М.Г.Ярошевского]. – Москва : Политиздат, 1990. – 178 с.

Разумова А. В. Адекватность образа ребенка у родителей с разными стилями семейного воспитания и личностными особенностями : автореф. дисс. на соискание уч. степени канд. психол. наук : 19.00.07 «Педагогическая психология» / А. В. Розумова. – Москва, 2004. – 20 с.

Фрейд З. Анализ фобии пятилетнего мальчика / З. Фрейд. – Москва : Просвещение, 1990. – 61 с.

Хорни К. Невротическая личность нашего времени / К. Хорни. – Москва : Академический проект, 2009. – 208 с.

Храбра С. З. Дослідження адаптаційних можливостей учнів старшого шкільного віку в залежності від рівня особистісної та ситуативної тривожності / С .З. Храбра // Фізичне виховання, спорт і здоров’я людини : зб. наук. праць. – 2016. –Вип. 8. – С. 361–368.

Spielberger C. D. Anxiety : Current trends in theory and research / C. D. Spielberger. – N.Y., 1972. – Vol. 1. DOI: https://doi.org/10.1016/B978-0-12-657401-2.50008-3

Downloads

Опубліковано

18-04-2017

Як цитувати

Передерій, О. Л. (2017). Вплив освітньої системи на рівень особистісної тривожності учнів вальдорфської школи та учнів загальноосвітніх шкіл. Educational Dimension, 50, 292–304. https://doi.org/10.31812/pedag.v50i0.1316

Номер

Розділ

Інтеграція психолого-педагогічних чинників в організації навчально-виховного п