СВОЄРІДНІСТЬ ЧИСЛОВОЇ СИМВОЛІКИ В УКРАЇНСЬКИХ НАРОДНИХ КАЗКАХ

Автор(и)

  • С. В. Щербак Криворізький педагогічний інститут ДВНЗ "КРИВОРІЗЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ УНІВЕРСИТЕТ"
  • О. М. Віхрова

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.v33i0.1979

Ключові слова:

фольклор, народна казка, один, два, три, сім, дев’ять, дванадцять

Анотація

У статті розглянуто історію відображення розвитку поняття числа в українському фольклорі, зокрема в народній казці. Основну увагу автори зопоміжили на використанні в казках чисел: два, три, дев’ять, дванадцять.

Ключові слова: фольклор, народна казка, один, два, три, сім, дев’ять, дванадцять.

In this article we consider the history of reflection of development of notion quantity in Ukrainian folklore, especially in the folk-tale. The main attention the authors concentrate for using quantities in the folk-tales: two, three, nine and twelve.

Key words: folklore, folk-tale, one, two, three, seven, nine, twelve.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 153 / PDF downloads: 79

Посилання

1. Войнович В. Українська міфологія / В. Войнович – К. : Либідь, 2002. – 664 с.
2. Дунаєвська Л. Ф. Число-символ в українській народній прозі / Л. Ф. Дунаєвська // Література. Фольклор. Проблеми поетики: зб. наук. праць. – Випуск 3. – К. : Твімінтер, 1997. – С. 39-48.
3. Золота книга казок. – К. : Веселка, 1990. – 431 с.
4. Купер Дж. Энциклопедия символов. / Дж. Купер – М. : Золотой век, 1995. – 402 с.
5. Олард Диксон. Книги песка / Диксон Олард // Символика чисел. – Ваклер, 1997. – С. 7-194.
6. Смирнова И. Магия как она есть / И. Смирнова – М. : Просвещение, 1997. – 126 с.
7. Шмигилевський М. В. Історія арифметики / М. В. Шмигилевский // Країна знань. – 2008. – №2 (53). – С. 2-6.

Downloads

Опубліковано

30-10-2012

Як цитувати

Щербак, С. В., & Віхрова, О. М. (2012). СВОЄРІДНІСТЬ ЧИСЛОВОЇ СИМВОЛІКИ В УКРАЇНСЬКИХ НАРОДНИХ КАЗКАХ. Педагогіка вищої та середньої школи, 33, C. 392–396. https://doi.org/10.31812/educdim.v33i0.1979

Номер

Розділ

Актуальні питання освіти