ІНТЕЛЕКТУАЛЬНИЙ ТА ЕМОЦІЙНИЙ РОЗВИТОК УЧНІВ ЗАГАЛЬНООСВІТНІХ ШКІЛ У ПРОЦЕСІ КРАЄЗНАВЧОЇ РОБОТИ
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.v33i0.1981Ключові слова:
краєзнавча робота, загальноосвітня школа, розвиток учнівАнотація
У статті проаналізовано можливості шкільного краєзнавства у гармонізації емоційного та інтелектуального розвитку учнів загальноосвітніх шкіл. З’ясовано, що через взаємодію з довкіллям у дітей відбувається процес формування наочного, конкретно-образного та абстрактного мислення.
Ключові слова: краєзнавча робота, загальноосвітня школа, розвиток учнів.
In the article possibilities of school study of a particular region are analysed in harmonization of emotional and intellectual development of students of general schools. It was found out that through cooperating with an environment for children a forming process goes evident, concretely-vivid and abstract thought.
Key words: regional work, general school, development of students.
Завантаження
Metrics
Посилання
2. Бєлікова Н. Екскурсії в природу і практичні роботи на місцевості (методичні рекомендації для вчителів географії і керівників краєзнавчих гуртків) / Н. Бєлікова, Е. Ковалевич, М. Стрижак // Краєзнавство. Географія. Туризм. – 2008. – № 45. – С. 12-23.
3. Екскурсії в природу в початковій школі. Підготовка та проведення: [метод. посібн. для вчит. поч. школи, вчит. географії та керівн. гуртків краєзнавчого напр.]; за ред. Р. О. Романчук. – Запоріжжя : ЛІПС, 2007. – 80 с.
4. Крачило М. П. Краєзнавство і туризм: [навч. посібн.] / М. П. Крачило. – К. : Вища школа, 1994. – 191 с.
5. Сухомлинський В. О. Вибрані твори. / В. О. Сухомлинський. – К. : Радянська школа, 1976. – Т. 7 – 654 с.
6. Шеремет М. О. Краєзнавчий матеріал на уроках історії України / М. О. Шеремет // Історія в школі. – 2001. – № 11-12. – С. 55-58.
Downloads
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2011 В. С. Бугрій
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.