ВЗАЄМОДІЯ ІНТЕЛЕКТУАЛЬНОГО ТА ЕМОЦІЙНОГО АСПЕКТІВ У ФОРМУВАННІ ЕСТЕТИЧНИХ ПОТРЕБ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ МУЗИКИ
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.v33i0.1984Ключові слова:
естетичні потреби, розвиток естетичних потреб, когнітивний та емоційний компоненти, структура естетичних потреб майбутніх вчителів музикиАнотація
У статті на основі наукового аналізу праць відомих учених та сучасних дослідників розкрито специфіку взаємодії інтелектуального та емоційного аспектів у вихованні естетичних потреб майбутніх учителів музики.
Ключові слова: естетичні потреби, розвиток естетичних потреб, когнітивний та емоційний компоненти, структура естетичних потреб майбутніх вчителів музики.
The article deals with specificity of interaction of intellectual and emotional in the formation aesthetic needs of the future music teachers. The article includes researches the process of the aesthetic necessities’ development of the future teachers with the help of music.
Key words: aesthetic necessities, aesthetic necessities’ development, cognitive and emotional components, the structure of aesthetic needs of the future music teachers.
Завантаження
Metrics
Посилання
2. Дашак А. Божественна природа звуку: [навч. посібн.] / А. Дашак. – Львів : Світ, 2003. – 108 с.
3. Масол Л. М. Загальна мистецька освіта: теорія і практика: [монографія] / Л. М. Масол. – К. : Промінь, 2006. – 432 с.
4. Назаренко І. М. Формування естетичних потреб старшокласників в умовах вільного часу (на матеріалі музики): дис…. канд. пед. наук: 13.00.02 / І. М. Назаренко. – К., 1995. – 184 с.
5. Рождественская Н. В. Психолого-педагогические проблемы формирования творческой личности / Н. В. Рождественская. – Л., 1998. – 350 с.
6. Шеремет Л. П. Формування особистості засобами музики / Л. П. Шеремет. – Суми, 1996. – 236 с.
Downloads
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2011 В. Я. Голінська
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.