ДУХОВНО-МОРАЛЬНА ПІДГОТОВКА МОЛОДІ ДО СІМЕЙНОГО ЖИТТЯ У ФІЛОСОФСЬКІЙ ДУМЦІ

Автор(и)

  • О. В. Чеботарьова Криворізький педагогічний інститут ДВНЗ "КРИВОРІЗЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ УНІВЕРСИТЕТ"

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.v33i0.2007

Ключові слова:

сім’я, молодь, духовно-моральні якості, щастя, діти

Анотація

У статті проаналізовано позиції давніх філософів щодо проблеми сім’ї, ролі жінки та чоловіка. Акцентується увага на духовно-моральному аспекті підготовки молоді до сімейного життя та важливості формування у майбутнього подружжя моральних якостей, наявність яких сприятиме створенню щасливої сім’ї.

Ключові слова: сімя, молодь, духовно-моральні якості, щастя, діти.

The article deals with the opinions of ancient philosophers on the problem of family, roles of a woman and man in it. The attention is concentrated on the moral and spiritual side of the preparation of youth to family life, and also on the importance of formation of moral qualities, which will be helpful for a future couple in creating a happy family.

Key words: family, youth, moral and spiritual qualities, happiness, children.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 94 / PDF downloads: 42

Посилання

1. Аристотель. Политика. Афинская політика / Предисл. Е. И. Темнова. – М. : Мысль, 1997. – 458 с.
2. Кесиди Ф. Х. Сократ. / Ф. Х. Кесиди – 2-е доп. изд. – М. : Мысль, 1988. – 220 с.
3. Лурье С. Я. Демокрит. Тексты. Перевод. Исследования. / С. Я. Лурье – Л. : Наука, 1970. – 664 с.
4. Переломов Л. С. Конфуций: «Лунь юй». – М. : Восточная литература РАН, 1998. – 588 с.
5. Платон. Сочинения в 3-х т. / Под общ. ред. А. Ф. Лосева, В. Ф. Асмуса. пер. с древнегр. – Т. 3, Ч. 2. – М. : Мысль, 1972. – 678 с.

Downloads

Опубліковано

28-10-2012

Як цитувати

Чеботарьова, О. В. (2012). ДУХОВНО-МОРАЛЬНА ПІДГОТОВКА МОЛОДІ ДО СІМЕЙНОГО ЖИТТЯ У ФІЛОСОФСЬКІЙ ДУМЦІ. Педагогіка вищої та середньої школи, 33, C. 560–565. https://doi.org/10.31812/educdim.v33i0.2007

Номер

Розділ

Проблеми становлення і розвитку освітньої парагдими: історико-педагогічний аспек