Iнформацiйно-комунiкацiйнi технології та роль iнформацiї в умовах радикальної модернiзацiї суспiльства

Автор(и)

  • Олександр Іванович Дрогайцев Криворізький педагогічний інститут ДВНЗ «Криворізький національний університет»

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.v48i0.2391

Ключові слова:

інформація, iнформацiйно-комунiкацiйнi технології, комп’ютерізація, інформаційна культура, модернізація суспільства, інформаційне поле, едукація, формування інформації

Анотація

Дрогайцев О. І. Iнформацiйно-комунiкацiйнi технології та роль iнформацiї в умовах радикальної модернiзацiї суспiльства.

Статтю присвячено розкриттю ролi інформації в сучасному суспiльствi. Розкрито низку змін у суспільному використанні інформаційно-комунікативних технологій; схарактеризовано чотири базові елементи при обміні інформацією в процесі комунікації: 1) відправник (адресант), особа, яка генерує ідеї або відбирає інформацію та передає її; 2) повідомлення, власне інформація, закодована за допомогою символів; 3) канал, засіб передавання інформації; 4) одержувач (адресат).

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 123 / PDF downloads: 96

Біографія автора

Олександр Іванович Дрогайцев, Криворізький педагогічний інститут ДВНЗ «Криворізький національний університет»

кандидат педагогічних наук, доцент

Посилання

1. Белл Д. Социальные рамки информации общества / Д. Белл // Новая технократическая волна на Западе. – Москва : Прогресс,1985. – С. 330–342.
2. Мишенина Г. В. Информационная культура личности и профессионализм педагога [Электронный ресурс] / Галина Владимировна Мишенина. – Режим доступа : http:/
ito.edu.ru/2003//3//–3305.html
3. Иванова Е. В. Формирование информационной компетентности – важнейшая задача профессиональной подготовки учителя [Электронный ресурс] / Е. В. Иванова. – Режим доступа: www.ito.su/2003/3/ -3307.html

Downloads

Опубліковано

11-05-2016

Як цитувати

Дрогайцев, О. І. (2016). Iнформацiйно-комунiкацiйнi технології та роль iнформацiї в умовах радикальної модернiзацiї суспiльства. Педагогіка вищої та середньої школи, 48, 64–67. https://doi.org/10.31812/educdim.v48i0.2391

Номер

Розділ

Актуальні питання освіти

Статті цього автора (авторів), які найбільше читають