Iнформацiйно-комунiкацiйнi технології та роль iнформацiї в умовах радикальної модернiзацiї суспiльства
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.v48i0.2391Ключові слова:
інформація, iнформацiйно-комунiкацiйнi технології, комп’ютерізація, інформаційна культура, модернізація суспільства, інформаційне поле, едукація, формування інформаціїАнотація
Дрогайцев О. І. Iнформацiйно-комунiкацiйнi технології та роль iнформацiї в умовах радикальної модернiзацiї суспiльства.
Статтю присвячено розкриттю ролi інформації в сучасному суспiльствi. Розкрито низку змін у суспільному використанні інформаційно-комунікативних технологій; схарактеризовано чотири базові елементи при обміні інформацією в процесі комунікації: 1) відправник (адресант), особа, яка генерує ідеї або відбирає інформацію та передає її; 2) повідомлення, власне інформація, закодована за допомогою символів; 3) канал, засіб передавання інформації; 4) одержувач (адресат).
Завантаження
Metrics
Посилання
2. Мишенина Г. В. Информационная культура личности и профессионализм педагога [Электронный ресурс] / Галина Владимировна Мишенина. – Режим доступа : http:/
ito.edu.ru/2003//3//–3305.html
3. Иванова Е. В. Формирование информационной компетентности – важнейшая задача профессиональной подготовки учителя [Электронный ресурс] / Е. В. Иванова. – Режим доступа: www.ito.su/2003/3/ -3307.html
Downloads
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2016 Олександр Іванович Дрогайцев
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.