Проблема здоров’язбереження в історії розвитку педагогічної думки

Автор(и)

  • Єлизавета Валеріївна Кучерган Криворізький педагогічний інститут ДВНЗ «Криворізький національний університет»

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.v48i0.2402

Ключові слова:

здоров’я, здоров’язбереження, педагогічна думка, здоров’язберігальні технології, особистість, гармонійний розвиток, життєдіяльність людини

Анотація

Кучерган Є. В. Проблема здоров’язбереження в історії розвитку педагогічної думки.

У статті проаналізовано історію розвитку проблеми здоров’язбереження в педагогіці та висвітлено процеси якісного розвитку поняття здоров’я в педагогічній думці різних часів. Висвітлено особливості здоров’язбереження як частини педагогічної ідеології суспільства. Розкрито фундаментальні підвалини історичного досвіду здоров’язберігальних технологій в освітніх процесах різних суспільних формацій. Визначено провідні тенденції становлення вітчизняної системи освіти в поєднанні зі змінами в розумінні ролі педагога в здоров’язбережувальних процесах.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 99 / PDF downloads: 123

Біографія автора

Єлизавета Валеріївна Кучерган, Криворізький педагогічний інститут ДВНЗ «Криворізький національний університет»

аспірантка

Посилання

1. Адаменко О. Особливості і тенденції розвитку педагогічної науки в Україні у другій половині ХХ століття / О. Адаменко, В. Курило // Рідна школа. – 2012. – No 4/5. – С. 39–43.
2. Алексєєв В. П. Історія первісного суспільства / В. П. Алексєєв, А. І. Першиц // Наука. – 1990. – С. 6–16.
3. Галузинський В. М. Педагогіка: теорія та історія / В. М. Галузинський, М. Б. Євтух. – Київ : Вища школа, 1995. – 237 с.
4. Джуринский А.Н. История педагогики / А. Н. Джуринский. – Москва : Гуманит. изд. центр ВЛАДОС, 2000. – 432 с.
5. Завгородня Т. К. Історія педагогіки: [навчально-методичний посібник] / Т. К. Завгородня, Л. М. Прокопів, І. В. Стражнікова. – Івано–Франківськ, 2014. – 160 с.
6. Історія педагогіки / за ред. М. С. Гриценка. – Київ : Вища школа, 1973. – 447 с.
7. Кравець В. П. Історія класичної зарубіжної педагогіки та шкільництва / В. П. Кравець. – Тернопіль : Тернопіль,1996. – 436 с.
8. Латышина Д. И. История педагогики, история образования и педагогической мысли / Д. И. Латышина. – Москва : Гардарики, 2005. – 603 с.
9. Левківський М. В. Історія педагогіки / М. В. Левківський. – Київ : Центр навчальної літератури, 2011. – 190 с.
10. Лузан П. Г. Історія педагогіки та освіти в Україні : [навчальний посібник] / П. Г. Лузан, О. В. Васюк. – [2-ге вид., доп. і перероб.]. – Київ : ДАКККіМ, 2010. – 296 с.
11. Любар О. О. Історія української школи і педагогіки / О. О. Любар, М. Г. Стельмахович, Д. Т. Федоренко. – Київ : Знання, 2003. – 450 с.
12. Мазалова М. История педагогики и образования [Електронний ресурс] / М. Мазалова. – Режим доступу: http://royallib.com/book/mazalova_marina/istoriya_pedagogiki_i_obrazovaniya.html.
13. Максимюк С. П. Педагогіка: [навчальний посібник] / С. П. Максимюк. – Київ : Кондор, 2005. – 667 с. 14. Мешко О. І. Історія зарубіжної школи і педагогіки / О. І. Мешко, О. І. Янкович, Г. М. Мешко. – Тернопіль : ТДПУ, 1996. – 207 с.
15. Пискунов А. История педагогіки / А. Пискунов. – Москва : ТЦ «Сфера», 1998. – 304 с.
16. Попов В. А. История педагогики и образования / В. А. Попов; под ред. В. А. Сластенина. – Москва : Издательский центр «Академия», 2012. – 208 с.
17. Пряникова В. Г. История образования и педагогической мысли: [учебник-справочник] / В. Г. Пряникова, З. И. Равкин. – Москва : Новая школа, 1995. – 96 с.
18. Степашко Л. А. Философия и историяобразования / Л. А. Степашко. – Москва : Московский психолого-социальный институт: Флинта, 1999. – 272 с.
19. Фіцула М. М. Педагогіка / М. М. Фіцула. – Київ : Академія, 2001. – 527 c.

Downloads

Опубліковано

11-05-2016

Як цитувати

Кучерган, Є. В. (2016). Проблема здоров’язбереження в історії розвитку педагогічної думки. Educational Dimension, 48, 112–120. https://doi.org/10.31812/educdim.v48i0.2402

Номер

Розділ

Проблеми становлення і розвитку освітньої парагдими: історико-педагогічний аспек

Статті цього автора (авторів), які найбільше читають