Исследование готовности будущих социальных педагогов к социально-педагогическому сопровождению одаренных школьников
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.v47i0.2417Ключові слова:
соціальний педагог, соціально-педагогічний супровід, діагностика, готовністьАнотація
Беляєва К. Ю. Дослідження готовності майбутніх соціальних педагогів до соціально-педагогічного супроводу обдарованих школярів.
У статті розглядаються основні положення про використання діагностичного інструментарію для дослідження готовності майбутніх соціальних педагогів до соціально-педагогічного супроводу здібних учнів та засобів її формування, указано основні методики й результати дослідження, проведеного зі студентами ВНЗ.
Завантаження
Дані завантаження ще не доступні.
Metrics
Metrics Loading ...
Abstract views: 108
/ PDF downloads: 120
Посилання
1. Карпова С. И. Проблема детской одаренности на современном этапе развития отечественного образования: [монографія] / С. И. Карпова. – Одинцово : АНОО «Одинцовский гуманитарный университет», 2008. – 151 с.
2. Модель социального сопровождения интеллектуально одаренных детей в области физики и математики, обеспечивающая им необходимую академическую мобильность / М. А. Червонный, Т. В. Швалева, А. А. Власова, Е. И. Цвенгер // Вестник ТГПУ (TSPU Bullutin). – 2012. – No 7 (122). – С. 250.
3. Яковенко К. Ю. Методичні рекомендації зі спецкурсу «Організація соціально-педагогічного супроводу обдарованих школярів» за вимогами кредитно-модульної системи для студентів денної та заочної форм навчання спеціальності «Соціальна педагогіка» / К. Ю. Яковенко. – Харків : ХНПУ, 2011. – 68 с.
4. Яковенко К. Ю. Методичні матеріали тренінгу «Практичні аспекти підготовки соціального педагога до роботи з обдарованими дітьми» / К. Ю. Яковенко. – Харків : ХНПУ, 2010. – 36 с.
5. Ярошенко О. Г. Диагностика профессионально-практической подготовки студентов профессий «человек-человек» с использованием квалиметрии // Международный журнал экспериментального образования. – 2013. – No 4 – С. 342–344.
2. Модель социального сопровождения интеллектуально одаренных детей в области физики и математики, обеспечивающая им необходимую академическую мобильность / М. А. Червонный, Т. В. Швалева, А. А. Власова, Е. И. Цвенгер // Вестник ТГПУ (TSPU Bullutin). – 2012. – No 7 (122). – С. 250.
3. Яковенко К. Ю. Методичні рекомендації зі спецкурсу «Організація соціально-педагогічного супроводу обдарованих школярів» за вимогами кредитно-модульної системи для студентів денної та заочної форм навчання спеціальності «Соціальна педагогіка» / К. Ю. Яковенко. – Харків : ХНПУ, 2011. – 68 с.
4. Яковенко К. Ю. Методичні матеріали тренінгу «Практичні аспекти підготовки соціального педагога до роботи з обдарованими дітьми» / К. Ю. Яковенко. – Харків : ХНПУ, 2010. – 36 с.
5. Ярошенко О. Г. Диагностика профессионально-практической подготовки студентов профессий «человек-человек» с использованием квалиметрии // Международный журнал экспериментального образования. – 2013. – No 4 – С. 342–344.
Downloads
Опубліковано
14-01-2016
Як цитувати
Беляєва, К. Ю. (2016). Исследование готовности будущих социальных педагогов к социально-педагогическому сопровождению одаренных школьников. Педагогіка вищої та середньої школи, 47, 13–17. https://doi.org/10.31812/educdim.v47i0.2417
Номер
Розділ
Теоретико-практичні проблеми педагогіки вищої школи
Ліцензія
Авторське право (c) 2016 Катерина Юріївна Беляєва
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.