Сутність та структура інструментального навчання студентів з КНР в системі музично-педагогічної освіти України

Автор(и)

  • Ван Інзюнь Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.v47i0.2426

Ключові слова:

діяльність, інструментальне навчання, інтелект, емоції, компоненти, мотивація, студенти, цінності

Анотація

Ван Інзюнь. Сутність та структура інструментального навчання студентів з КНР в системі музично-педагогічної освіти України.

Мета статті полягає в обґрунтуванні структури інструментального навчання студентів з КНР в системі музично-педагогічної освіти України, яка синтезує в собі мотиваційно-діяльнісний, емоційно-рефлексивний та інтелектуально-оцінювальний компоненти. Визначено, що мотиваційно-діяльнісний компонент активізує розвиток різних спонукань: мотивів, потреб, інтересів, прагнень, цілей, коригує їх позитивне ставлення до виконавської діяльності в школі; емоційно-рефлексивний компонент передбачає розвиток емоційно-почуттєвої сфери студентів, їх здатності до глибокого переживання духовних цінностей, втілених в художніх образах; інтелектуально-оцінювальний компонент забезпечує умови для саморозвитку, самовираження студентів, надання їм можливості реалізувати себе у виконавській діяльності, спілкуванні та музичному пізнанні. Визначені компоненти розкривають різні сторони інструментального навчання вчителів музичного мистецтва. Вони дають змогу повніше вивчити і оцінити всю складність і багатогранність даного процесу, ефективність якого значною мірою залежить від створених педагогічних умов та обгрунтованих принципів. Їх обґрунтування можна віднести до напрямів подальших наукових пошуків.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 103 / PDF downloads: 110

Біографія автора

Ван Інзюнь, Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова

аспірант

Посилання

1. Бех І. Я як джерело духовного саморозвитку особистості / І. Бех // Педагогіка і психологія. – 2011. – No 3 (72). – С. 5–16.
2. Додонов Б. И. Структура и динамика мотивов и деятельности / Б. И. Додонов // Вопросы психологии. – 1984 – No 4. – С. 48–56.
3. Лабунец В. Н. Развитие мотивации студентов-музикантов к профессиональному росту в процессе непрерывного образования / В. Н. Лабунец // Актуальные проблемы педагогики искусства. – Могилев, 2010. – С. 95–97.
4. Мозгальова Н. Г. Теоретико-методичні засади інструментально-виконавської підготовки вчителя музики : [монографія] / Н. Г. Мозгальова. – Вінниця : «Меркьюрі-Поділля», 2011. – 486 с.
5. М’ясоїд П. А. Загальна психологія : [навч. посіб.] / П. А. М’ясоїд. – Київ : Вища школа, 2000. – 479 с.
6. Назайкинский Е. В. О психологии музыкального восприятия / Е. В. Назайкинский. – Москва : Музыка, 1972. – 393 с.
7. Нейгауз Г. Об искусстве фортепианной игры / Г. Г. Нейгауз. – Москва : Музыка, 1987. – 238 с. 8. Падалка Г. М. Педагогіка мистецтва: теорія і методика викладання мистецьких дисциплін / Г. М. Падалка. – Київ : Освіта України, 2008. – 274 с.
9. Ринкявичус З. Воспринимают ли дети полифонию / З. П. Ринкявичус. – Ленинград : Музыка, 1979. – 63 с.
10. Рудницька О. П. Педагогіка : загальна та мистецька : [навч. посіб.] / О. П. Рудницька. – Тернопіль : Навчальна книга – Богдан, 2005. – 360 с.
11. Шингаров Г. С. Ємоции и чувства как форма отражения действительности / Г. С. Шингаров. – Москва, 1973. – 193 с.

Downloads

Опубліковано

18-07-2019

Як цитувати

Інзюнь, В. (2019). Сутність та структура інструментального навчання студентів з КНР в системі музично-педагогічної освіти України. Educational Dimension, 47, 40–45. https://doi.org/10.31812/educdim.v47i0.2426

Номер

Розділ

Теоретико-практичні проблеми педагогіки вищої школи