Формування екологічного світогляду майбутніх учителів початкової школи у процесі професійної підготовки

Автор(и)

  • Ольга Петрівна Грошовенко Вінницький державний педагогічний університет імені М. Коцюбинського

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.v47i0.2437

Ключові слова:

гуманітаризація, гуманізація, екологічний світогляд, учитель початкової школи, професійна підготовка, модель природничої освіти

Анотація

Грошовенко О. П. Формування екологічного світогляду майбутніх учителів початкової школи у процесі професійної підготовки.

У статті актуалізується необхідність посилення гуманістичного складника системи освіти України, забезпечення пріоритетності загальнолюдських цінностей, орієнтації навчально-виховного процесу у вищих навчальних закладах, насамперед на процеси формування особистості у всій багатогранній повноті її інтелектуального, культурного, психологічного й соціального розвитку. Формування екологічного світогляду майбутніх вчителів початкової школи визначено як цілісну систему формування особистості, спрямовану на реалізацію сучасних освітніх завдань у контексті гуманістичної парадигми.

У контексті розв’язання проблеми формування екологічного світогляду обґрунтовано необхідність употужнення професійної підготовки майбутніх учителів початкової ланки освіти, забезпечення їх знаннями тих моделей природничої освіти, які допомагають впливати на формування цілісної картини світу молодших школярів, розкриття їхніх здібностей, забезпечення реалізації принципів інтегративності природничої освіти, практичної спрямованості, екологізації та естетизації навчально-виховного процесу.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 95 / PDF downloads: 141

Біографія автора

Ольга Петрівна Грошовенко, Вінницький державний педагогічний університет імені М. Коцюбинського

кандидат педагогічних наук, доцент

Посилання

1. Гончаренко С. У. І все таки – гуманізація / С. У. Гончаренко // Педагогіка і психологія. – 1995. – No 1. – С. 7.
2. Державна національна програма «Освіта» («Україна XXI століття»). – Київ : Райдуга, 1994. – 61 с.
3. Державний стандарт початкової загальної освіти // Початкова школа. – 2011. – No 18 (594). – 43 с.
4. Закон України «Про вищу освіту» від 17 січня 2002 р. No 2984 // Офіційний вісник України. – 2002. – No 8. – С. 3–43.
5. Національна доктрина розвитку освіти // Офіційний вісник України. – 2002. – No 16. – С. 2–14.
6. Тарасенко Г. С. Дивосвіт. Технологія естетико-екологічного виховання / Г. С. Тарасенко. – [2-ге вид., із змін.]. – Київ : Рута, 2000. – 208 с.
7. Тарасенко Г. С. Взаємозв’язок естетичної та екологічної підготовки вчителя в системі професійної освіти: [монографія] / Г. С. Тарасенко. – Черкаси: «Вертикаль», ПП Кандич С. Г., 2006. – 308 с.

Downloads

Опубліковано

14-01-2016

Як цитувати

Грошовенко, О. П. (2016). Формування екологічного світогляду майбутніх учителів початкової школи у процесі професійної підготовки. Educational Dimension, 47, 94–100. https://doi.org/10.31812/educdim.v47i0.2437

Номер

Розділ

Теоретико-практичні проблеми педагогіки загальноосвітньої школи