Використання алгоритмічного підходу у процесі вивчення курсу «Теорія та методика формування елементарних математичних уявлень»

Автор(и)

  • Олександра Василівна Шаран Дрогобицький державний педагогічний університет імені Івана Франка
  • Володимир Лук’янович Шаран Дрогобицький державний педагогічний університет імені Івана Франка

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.v47i0.2460

Ключові слова:

алгоритмічний підхід, алгоритми, мислення, навчальний процес, студенти, математичні уявлення, дошкільна освіта

Анотація

Шаран О. В., Шаран В. Л. Використання алгоритмічного підходу у процесі вивчення курсу «Теорія та методика формування елементарних математичних уявлень».

У статті розглянуто суть алгоритмічного підходу, описано технологію його використання на заняттях з «Теорії та методики формування елементарних математичних уявлень». Автори наголошують, що алгоритмізація сприяє формуванню професійних навичок та може бути засобом навчання творчого мислення студентів – майбутніх фахівців дошкільної освіти.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 105 / PDF downloads: 96

Біографії авторів

Олександра Василівна Шаран, Дрогобицький державний педагогічний університет імені Івана Франка

кандидат педагогічних наук, доцент

Володимир Лук’янович Шаран, Дрогобицький державний педагогічний університет імені Івана Франка

кандидат фізико-математичних наук, доцент

Посилання

1. Беспалько В. П. Слагаемые педагогической технологии / В. П. Беспалько. – Москва : Педагогика, 1989. – 223 с.
2. Гнеденко Б. В. О математическом творчестве / Б. В. Гнеденко // Математика в школе. – 1979. – No6. – С. 16–22. 3. Закон України «Про освіту» / [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://zakon4.rada.gov.ua/ laws/show/1060-12
4. Ланда Л. Н. Алгоритмизация в обучении / Л. Н. Ланда. – Москва : Просвещение, 1966. – 523 с.
5. Шапиро С. И. От алгоритмов к суждениям (эксперименты по обучению элементам математического мышления) / С. И. Шапиро. – Москва : Советское радио, 1973. – 288 с.

Downloads

Опубліковано

14-01-2016

Як цитувати

Шаран, О. В., & Шаран, В. Л. (2016). Використання алгоритмічного підходу у процесі вивчення курсу «Теорія та методика формування елементарних математичних уявлень». Педагогіка вищої та середньої школи, 47, 220–224. https://doi.org/10.31812/educdim.v47i0.2460

Номер

Розділ

Актуальні питання освіти

Статті цього автора (авторів), які найбільше читають