Обоснование технологии формирования готовности будущих учителей к предупреждению и разрешению конфликтных ситуаций

Автор(и)

  • Лиана Анатольевна Порохня Харківський національний педагогічний університет ім. Г. С. Сковороди

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.v47i0.2468

Ключові слова:

технологія, готовність, формування, етапи формування готовності, мотивація, зміст готовності, діяльність, аналіз, корегування

Анотація

Порохня Л. А. Обгрунтування технології формування готовності майбутніх учителів до попередження і розв’язання конфліктних ситуацій.

У статті обґрунтовано технологію формування готовності майбутніх учителів до попередження і розв’язання конфліктних ситуацій. Виокремлено та охарактеризовано етапи даної технології: мотиваційно-ціннісний, змістовно-операційний, особистісно-розвивальний. Етапи технології формування готовності майбутніх учителів до попередження та розв’язання конфліктних ситуацій визначають динамічний характер моделі формування готовності майбутніх учителів до попередження і розв’язання конфліктних ситуацій з-поміж учнів.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 86 / PDF downloads: 121

Біографія автора

Лиана Анатольевна Порохня, Харківський національний педагогічний університет ім. Г. С. Сковороди

викладач

Посилання

1. Бутенко Н. Ю. Комунікативна майстерність викладача : [навч. посіб.] / Н. Ю. Бутенко. – Київ : КНЕУ, 2005. – 335 с.
2. Добрович А. Общение: наука и искусство / А. Добрович. – Москва : АОЗТ «Яуза», 1996. – 207 с.
3. Занина Л. В. Основы педагогического мастерства / Л. В. Занина, Н. П. Меньшиков. – Ростов н/Д : Феникс, 2003. – 288 с.
3. Зайцева К. Акмеологічний тренінг як активна форма підготовки студентів до попередження конфліктів / К. Зайцева // Дидактика Яна Коменського : від минулого до сьогодення : матеріали міжнародної науково-практичної конференції (м. Умань, 27 квітня 2012 р.) // Вісник лабораторії дидактики ім. Я. А. Коменського // гол. ред. Н. С. Побірченко. – Умань : П П Жовтий О. О., 2012. – 160 с.
4. Калагін Ю. А. Конфліктологія / Ю. А. Калагін, Л. В. Олійник, Ю. М. Широбоков та ін. – Харків : ХУПС, 2014. – 228 с.
5. Корнелиус Х. Выиграть может каждый / Х. Корнелиус, Ш. Фейер. – Москва : Стринген, 1992. – 208 с.
6. Макаренко А. С. Книга для родителей: Лекции о воспитании детей / А. С. Макаренко. – Москва : Просвещение, 1969. – 359 с.
7. Марченко О. Г. Основи педагогічної майстерності / О. Г. Марченко. – Харків : Основа, 2009. – 112 с.
8. Прокопенко І. Ф. Педагогічні технології : [навч. посібник] / І. Ф. Прокопенко, В. І. Євдокимов. – Харків : Колегіум, 2006. – 224 с.
9. Рибалко Л. С. Методолого-теоретичні засади професійно-педагогічної самореалізації майбутнього вчителя (акмеологічний аспект) : [монографія] / Л. С. Рибалко. – Запоріжжя : ЗДМУ, 2007. – 443 с.
10. Селевко Г. К. Современные образовательные технологии: [учеб. пособ.] / Г. К. Селевко. – Москва : Народное образование, 1998. – 256 с.
11. Шкиль А. И. Социально-психологические механизмы конфликтного взаимодействия в условиях учебно-воспитательного коллектива : автореф. дис. на соискание ученой степени канд. психол. наук: 19.00.05 / А. И. Шкиль; КГУ им. Т. Г. Шевченко. – Киев, 1990. – 22 с.

Опубліковано

14-01-2016

Як цитувати

Порохня, Л. А. (2016). Обоснование технологии формирования готовности будущих учителей к предупреждению и разрешению конфликтных ситуаций. Educational Dimension, 47, 250–260. https://doi.org/10.31812/educdim.v47i0.2468

Номер

Розділ

Інтеграція психолого-педагогічних чинників в організації навчально-виховного про