Діагностика формування педагогічно-артистичних умінь майбутніх учителів музики
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.v46i0.2493Ключові слова:
педагогічно-артистичні вміння, діагностика, констатувальний експеримент, майбутній учитель музикиАнотація
Костюков В. В. Діагностика формування педагогічно-артистичних умінь майбутніх учителів музики.
У статті розглянуто питання формування педагогічно-артистичних умінь майбутніх учителів музики в процесі фахового навчання. Виокремлено діагностувальний етап
експериментальної роботи, який полягає в констатації вмінь використовувати можливості голосу, особистісної готовності до вияву артистичних здібностей, особистісного
налаштування на вокальну роботу зі школярами. У результаті експериментальної роботи розроблено три рівні сформованості педагогічно-артистичних умінь студентів, а саме: високий, середній, низький. У результаті порівняння кількісної характеристики рівнів сформованості мотиваційно-пізнавального компонента на початковому етапі діагностики педагогічно-артистичних умінь з’ясовано, що серед майбутніх учителів музики виявлена переважна більшість студентів із низьким і середнім рівнями мотивації до оволодіння педагогічно-артистичними вміннями як основою педагогічної майстерності.
Завантаження
Metrics
Посилання
2. Лившиц В. Ю. Современная энциклопедия психологических тестов : 300 тестов / В. Ю. Лившиц. – Донецк : ООО ПКФ «БАО», 2005. – 384 с.
3. Майковская Л. С. Артистизм учителя музыки: [учеб. пособие] / Л. С. Майковская. – [2 изд. доп.]. – Москва : Моск. гос. ун-т культуры и искусств, 2005. – 74 с.
Downloads
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2015 Володимир Володимирович Костюков
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.