Системотвірне поняття та особливості змісту розвивального навчання математики
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.v46i0.2532Ключові слова:
системотвірне поняття, математична модель, зміст навчання, розвивальне навчання математикиАнотація
Семенець С. П. Системотвірне поняття та особливості змісту розвивального навчання математики.
У роботі визначено системотвірне поняття, розкрито засадничі вимоги до змісту розвивального навчання математики, що забезпечують досягнення цілей особистісного розвитку суб’єктів навчально-математичної діяльності. За результатами змістово-теоретичного аналізу сформульовано основні концептуальні положення розвивального навчання математики.
Завантаження
Дані завантаження ще не доступні.
Metrics
Metrics Loading ...
Abstract views: 93
/ PDF downloads: 137
Посилання
1. Бурбаки Н. Архитектура математики / Н. Бурбаки. – Москва : Знание, 1972. – 32 с.
2. Бурда М. І. Принципи відбору змісту шкільної математичної освіти / М. І. Бурда // Педагогіка і психологія. – 1996. – No 1. – С. 40–45.
3. Выготский Л. С. Педагогическая психология / Л. С. Выготский – Москва : Педагогика, 1991. – 480 с.
4. Давыдов В. В. Проблемы развивающего обучения. Опыт теоретического и экспериментального психологического исследования / В. В. Давыдов. – Москва : Педагогика, 1986. – 240 с.
5. Колмогоров А. Н. Математика – наука и профессия / А. Н. Колмогоров. – Москва : Наука, 1988. – 285 с.
6. Семенець С. П. Теорія задач розвивальної математичної освіти / С. П. Семенець // Дидактика математики: проблеми і дослідження / Міжнар. [зб. наук. робіт.] – Вип. 30. – Донецьк : Вид-во ДонНУ, 2008. – С. 130–134.
7. Семенець С. П. Розвивально-задачний метод навчання математики / С. П. Семенець // Вісник Черкаського університету. Серія : Педагогічні науки. – Випуск 127. – Черкаси, 2008. – С. 140–146.
8. Семенець С. П. Наукові засади розвивального навчання в системі методичної підготовки майбутніх учителів математики: [монографія] / С. П. Семенець. – Житомир : Вид-во
«Волинь», 2010. – 504 с.
2. Бурда М. І. Принципи відбору змісту шкільної математичної освіти / М. І. Бурда // Педагогіка і психологія. – 1996. – No 1. – С. 40–45.
3. Выготский Л. С. Педагогическая психология / Л. С. Выготский – Москва : Педагогика, 1991. – 480 с.
4. Давыдов В. В. Проблемы развивающего обучения. Опыт теоретического и экспериментального психологического исследования / В. В. Давыдов. – Москва : Педагогика, 1986. – 240 с.
5. Колмогоров А. Н. Математика – наука и профессия / А. Н. Колмогоров. – Москва : Наука, 1988. – 285 с.
6. Семенець С. П. Теорія задач розвивальної математичної освіти / С. П. Семенець // Дидактика математики: проблеми і дослідження / Міжнар. [зб. наук. робіт.] – Вип. 30. – Донецьк : Вид-во ДонНУ, 2008. – С. 130–134.
7. Семенець С. П. Розвивально-задачний метод навчання математики / С. П. Семенець // Вісник Черкаського університету. Серія : Педагогічні науки. – Випуск 127. – Черкаси, 2008. – С. 140–146.
8. Семенець С. П. Наукові засади розвивального навчання в системі методичної підготовки майбутніх учителів математики: [монографія] / С. П. Семенець. – Житомир : Вид-во
«Волинь», 2010. – 504 с.
Downloads
Опубліковано
10-12-2015
Як цитувати
Семенець, Л. М. (2015). Системотвірне поняття та особливості змісту розвивального навчання математики. Педагогіка вищої та середньої школи, 46, 207–212. https://doi.org/10.31812/educdim.v46i0.2532
Номер
Розділ
Актуальні питання освіти
Ліцензія
Авторське право (c) 2015 Лариса Миколаївна Семенець
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.