Діяльнісний компонент інформаційної компетентності майбутніх перекладачів: зміст, формування, діагностика

Автор(и)

  • Ростислав Олександрович Тарасенко Національний університет біоресурсів і природокористування України

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.v45i0.2591

Ключові слова:

групи умінь, діяльнісний компонент, рівні, експертна оцінка, перекладач

Анотація

Тарасенко Р. О. Діяльнісний компонент інформаційної компетентності майбутніх перекладачів: зміст, формування, діагностика.

Розглянуто питання формування діяльнісного компонента інформаційної компетентності майбутніх перекладачів. Визначено групи умінь як складників діяльнісного компоненту. Окреслено шляхи їх формування. Розроблено зміст виробничої практики, спрямованої на закріплення визначених умінь. Обґрунтована доцільність діагностики рівнів сформованості діяльнісного компоненту інформаційної компетентності методом експертної оцінки. Представлено аналітичну картку для проведення експертного оцінювання сформованості окремих умінь і шкалу для визначення рівнів. Наведено результати педагогічного експерименту, який засвідчив ефективність розроблених заходів для формування діяльнісного компоненту інформаційної компетентності майбутніх перекладачів.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 119 / PDF downloads: 106

Біографія автора

Ростислав Олександрович Тарасенко, Національний університет біоресурсів і природокористування України

кандидат технічних наук, доцент

Посилання

1. Абульханова-Славская К. А. Стратегия жизни / К. А. Абульханова-Славская. – Москва : Мысль, 1991. – 299 с.
2. Рубинштейн С. Л. Бытие и сознание. Человек и мир / С. Л. Рубинштейн. – Санкт-Петербург : Питер, 2003. – 512 с.

Downloads

Опубліковано

25-06-2015

Як цитувати

Тарасенко, Р. О. (2015). Діяльнісний компонент інформаційної компетентності майбутніх перекладачів: зміст, формування, діагностика. Педагогіка вищої та середньої школи, 45, 95–102. https://doi.org/10.31812/educdim.v45i0.2591

Номер

Розділ

Теоретико-практичні проблеми педагогіки вищої школи