Ретроспективний аналіз становлення ідеї професійної орієнтації
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.v45i0.2618Ключові слова:
професійна орієнтація, профорієнтаційна робота, професійна диференціація, професійна підготовка, профільне навчанняАнотація
Бондаренко О. В., Мантуленко С. В. Ретроспективний аналіз становлення ідеї професійної орієнтації.
У статті визначається актуальність досліджуваної проблеми шляхом виокремлення суперечностей, наявних між суспільними потребами та її реальним станом. Авторами
здійснено ретроспективний аналіз розвитку ідеї професійної орієнтації підростаючого покоління; визначено історичні передумови її становлення, залежність від політичного,
соціально-економічного та культурного розвитку країни.
Завантаження
Дані завантаження ще не доступні.
Metrics
Metrics Loading ...
Abstract views: 120
/ PDF downloads: 100
Посилання
1. Антипова Е. И. Ориентация учащихся на педагогическую профессию / Е. И. Антипова // Советская педагогика. – 1986. – No 9. – С. 38–42.
2. Антология педагогической мысли Росии первой половины ХІХ в. – Москва : Педагогика, 1990. – 608 с.
3. Бібік Н. Науково-методичний супровід у профільній школі / Надія Бібік, Михайло Бурда // Освіта України. – 2004. – 17 серп. (No 62/63). – С. 4–6.
4. Історія української школи і педагогіки : [хрестоматія] / [В. Г. Кремень (ред.), О. О. Любар (упоряд.)]. – Київ : Знання, 2003. – 766 с.
5. Концепція державної системи професійної орієнтації населення освіти [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://zakon4.rada.gov.ua/laws/show/842-2008-%D0%BF
6. Концепція профільного навчання в старшій школі // Інформаційний збірник Міністерства освіти і науки України. – 2003. – No 24. – С. 3–15.
7. Любар О. О. Історія української педагогіки: [навч. посіб.] / О. О. Любар, М. Г. Стельмахович, Д. Т. Федоренко ; ред. О. О. Любара. – Київ : Знання; КОО, 2003. – 450 с.
8. Мантуленко С. В. Формування готовності майбутніх учителів географії до профільного навчання старшокласників : дис. кан. пед. наук. : 13.00.04 / Мантуленко Світлана Вікторівна. – Кривий Ріг, 2014. – 255 с.
9. Сірополко С. Історія освіти в Україні / підготував Ю. Вільчинський. – [2-е вид.]. – Львів : Афіша, 2001. – 664 с.
10. Сухомлинський В. О. Вибрані твори : в 5-ти т. / Василь Олександрович Сухомлинський. – Т. 5 : Статті. – Київ : Рад. шк., 1977. – 639 с.
2. Антология педагогической мысли Росии первой половины ХІХ в. – Москва : Педагогика, 1990. – 608 с.
3. Бібік Н. Науково-методичний супровід у профільній школі / Надія Бібік, Михайло Бурда // Освіта України. – 2004. – 17 серп. (No 62/63). – С. 4–6.
4. Історія української школи і педагогіки : [хрестоматія] / [В. Г. Кремень (ред.), О. О. Любар (упоряд.)]. – Київ : Знання, 2003. – 766 с.
5. Концепція державної системи професійної орієнтації населення освіти [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://zakon4.rada.gov.ua/laws/show/842-2008-%D0%BF
6. Концепція профільного навчання в старшій школі // Інформаційний збірник Міністерства освіти і науки України. – 2003. – No 24. – С. 3–15.
7. Любар О. О. Історія української педагогіки: [навч. посіб.] / О. О. Любар, М. Г. Стельмахович, Д. Т. Федоренко ; ред. О. О. Любара. – Київ : Знання; КОО, 2003. – 450 с.
8. Мантуленко С. В. Формування готовності майбутніх учителів географії до профільного навчання старшокласників : дис. кан. пед. наук. : 13.00.04 / Мантуленко Світлана Вікторівна. – Кривий Ріг, 2014. – 255 с.
9. Сірополко С. Історія освіти в Україні / підготував Ю. Вільчинський. – [2-е вид.]. – Львів : Афіша, 2001. – 664 с.
10. Сухомлинський В. О. Вибрані твори : в 5-ти т. / Василь Олександрович Сухомлинський. – Т. 5 : Статті. – Київ : Рад. шк., 1977. – 639 с.
Downloads
Опубліковано
25-06-2015
Як цитувати
Бондаренко, О. В., & Мантуленко, С. В. (2015). Ретроспективний аналіз становлення ідеї професійної орієнтації. Педагогіка вищої та середньої школи, 45, 213–219. https://doi.org/10.31812/educdim.v45i0.2618
Номер
Розділ
Проблеми становлення і розвитку освітньої парагдими: історико-педагогічний аспек
Ліцензія
Авторське право (c) 2015 Ольга Володимирівна Бондаренко, Світлана Вікторівна Мантуленко
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.