Іншомовна підготовка у школах ФРН : національні традиції та загальноєвропейські тенденції.

Автор(и)

  • Віта Анатоліївна Гаманюк Криворізький педагогічний інститут ДВНЗ «Криворізький національний університет»

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.v45i0.2621

Ключові слова:

мовна пропозиція, мовна політика, диверсифікація мов, багатомовність, навчання іноземних мов

Анотація

Гаманюк В. А. Іншомовна підготовка у школах ФРН : національні традиції та загальноєвропейські тенденції.

У статті порушуються питання впливу мовної політики на організацію та зміст навчання іноземних мов у системі шкільної освіти у ФРН. Досліджуються підходи до навчання іноземних мов з огляду на мультикультурний характер суспільства та певну автономію федеральних земель у розв’язанні освітніх питань. Вказується на проблемні місця
в розв’язанні питань іншомовної підготовки й дискусійні питання в науковому просторі ФРН, які торкаються організації навчання іноземних мов.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 110 / PDF downloads: 129

Біографія автора

Віта Анатоліївна Гаманюк, Криворізький педагогічний інститут ДВНЗ «Криворізький національний університет»

доктор педагогічних наук, професор

Посилання

1. Гаманюк В. А. Іншомовна освіта Німеччини у контексті загальноєвропейських інтеграційних процесів: теорія і практика: [монографія] / Віта Анатоліївна Гаманюк. – Кривий Ріг : Видавничий дім, 2012. – 376 с.
2. Коваленко О. Знання іноземної мови – це не примха, а необхідність часу / О. Коваленко // English. – 2011. – No 1 (529). – С. 4–5.
3. Christ H. Sprachenpolitik und das Lehren und Lernen fremder Sprachen / H. Christ // Handbuch Fremdsprachenunterricht / [K.˗R. Bausch, H. Christ, H.˗J. Krumm]. – 5. Auflage. – Tübingen; Basel: A. Francke, 2007. – S. 102–110.
4. Christ I. Schulische Wege zur Mehrsprachigkeit / I. Christ // Zeitschrift für Fremdsprachenforschung. – 1997. – No 8 / 2. – S. 147–159.
5. Döbert H. Trends in Bildung und Schulentwicklung: Deutschland und Europa [Електронний ресурс] / H. Döbert. – Режим доступу : http:// www2.dipf.de/publikationen/tibi/trends_doebert_1.pdf. – Заголовок з екрана.
6. Fachlexikon Deutsch als Fremd˗ und Zweitsprache / [H. Barkowski, H.- J. Krumm]. – Tübingen; Basel : A. Franke Verlag, 2010. – 370 S.
7. Handbuch Fremdsprachenunterricht / [K.-R. Bausch, H. Christ, H.-J. Krumm]. – Tübingen; Basel : A. Francke Verlag, 2007. – 656 s.
8. Hüllen W. Kleine Geschichte des Fremdsprachenlernens / W. Hüllen. – Berlin : Erich Schmidt Verlag, 2005. – 184 s.
9. Krumm H.-J. «Bunt ist besser als nur deutsch» Mehrsprachigkeit und europäische Identität [Електронний ресурс] / H.-J. Krumm. – Режим доступу : http://fortbildung.phwien.ac.at/fortb_pe3/FileDownloads/ifu_02vortrag_ krumm.pdf. – Заголовок з екрана.
10. Schröder K. Den Fremdsprachenunterricht der Schule verbessern. Eine Analyse aus deutscher Sicht [Електронний ресурс] / K. Schröder. / [Consultation Conference Languages Learning Diversity (10. April 2003) / Workshop Improvising Languages Learning in Schools]. – Режим доступу : http://ec.europa.eu/ education/languages/pdf/doc342_de.pdf. – Заголовок з екрана.

Downloads

Опубліковано

25-06-2015

Як цитувати

Гаманюк, В. А. (2015). Іншомовна підготовка у школах ФРН : національні традиції та загальноєвропейські тенденції. Педагогіка вищої та середньої школи, 45, 230–237. https://doi.org/10.31812/educdim.v45i0.2621

Номер

Розділ

Проблеми становлення і розвитку освітньої парагдими: історико-педагогічний аспек