Досвід закордонних університетів у підтримці виробничої практики студентів

Автор(и)

  • Наталія Олександрівна Самовілова ДЗ «Луганський національний університет імені Тараса Шевченка»

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.v45i0.2625

Ключові слова:

виробнича практика, віртуальна практика, стажування, центри розвитку кар’єри

Анотація

Самовілова Н. О. Досвід закордонних університетів у підтримці виробничої практики студентів.

У статті аналізується закордонний досвід організації виробничої практики студентів та випускників, з’ясовуються її сутність та форми: стажування, віртуальне стажування,
сендвіч-курси. Розглядається зміст підтримки майбутніх фахівців центрами розвитку кар’єри шляхом аналізу сайтів провідних університетів США.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 94 / PDF downloads: 106

Біографія автора

Наталія Олександрівна Самовілова, ДЗ «Луганський національний університет імені Тараса Шевченка»

аспірант

Посилання

1. Ільясова Ф. Проектування освітніх навчальних просторів (OLE) для підготовки фахівців IT-галузі / Ф. Ільясова, М. Кадиров // Вища школа. – 2013. – No 2 (104). – С. 53–59.
2. Сейдаметова З. С. Методична система рівневої підготовки майбутніх інженерів-програмістів за спеціальністю «Інформатика»: автореф. дис. на здобуття наук. ступеня д-ра пед. наук: 13.00.02 / З. С. Сейдаметова ; Нац. пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. – Київ, 2007. – 40 с.
3. Морозова Т. Перспективні напрями партнерської взаємодії між ІТ-освітою та ІТ-індустрією / Т. Морозова, І. Мендзебровський // Вища школа. – 2013. – No 5 (107). – С. 18–26.
4. Пискунова Е. В. Зарубежный опыт в организации инновационных образовательных программ [Електронний ресурс] / Е. В. Пискунова // Universum: Вестник Герценовского
университета. – 2007. – No1. – С. 19–21. – Режим доступу: http://cyberleninka.ru/article/n/zarubezhnyy-opyt-realizatsii-innovatsionnyh-obrazovatelnyh-programm
5. Положення про проведення практики студентів вищих навчальних закладів України: наказ Міністерства освіти України No 93 від 8 квітня 1993 року.
6. Усеінова Л. Ю. Формування професійно-практичної компетентності майбутніх інженерів-педагогів в умовах виробничої практики : автореф. дисертації на здобуття наук. ступеня канд. пед. наук / Л. Ю. Усеінова. – Київ, 2010.
7. Хорошун К. В. Подготовка студентов инженерного вуза к производственной практике на основе информационных технологий / К. В. Хорошун // Вестник Московского государственного гуманитарного университета им. М. А. Шолохова. Педагогика и психология. – 2014. – No 1. – С. 80–84.
8. A White Paper: The Case for Virtual Internship [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://efficient-enterprises.s3.amazonaws.com/virtual-internship-white-paper/virtual-internship-white-paper.pdf
9. Career Development Center [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://career.uark.edu
10. Career development manual. Tennessee State University [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://www.tnstate.edu/careers/TennSt_ CDM_12-13_Online.pdf
11. Career management system for Loyola students and graduates [Електронний ресурс]. – Режим доступу: https://luc-csm.symplicity.com/students/
12. Harvard NIEHS Center for Environmental Health [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://www.hsph.harvard.edu/niehs/career-development/
13. Standford Career Development Center [Електронний ресурс]. – Режим доступу: https://careers.stanford.edu/
14. What is an «internship»? [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://polisci.osu.edu/sites/polisci.osu.edu/ files/What%20is%20an%20Internship.pdf

Downloads

Опубліковано

25-06-2015

Як цитувати

Самовілова, Н. О. (2015). Досвід закордонних університетів у підтримці виробничої практики студентів. Educational Dimension, 45, 257–261. https://doi.org/10.31812/educdim.v45i0.2625

Номер

Розділ

Проблеми становлення і розвитку освітньої парагдими: історико-педагогічний аспек