Навчальні курси-семінари для студентів першого року начання в системі загальної гуманітарної підготовки у вищій школі США

Автор(и)

  • Світлана Вікторівна Федоренко Національний технічний університет України «Київський політехнічний інститут»

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.v45i0.2628

Ключові слова:

гуманітарна культура студентів, комунікативні навички, вища освіта США, загальна гуманітарна підготовка, навчальні курси-семінари, студенти бакалавріату

Анотація

Федоренко С. В. Навчальні курси-семінари для студентів першого року начання в системі загальної гуманітарної підготовки у вищій школі США.

У статті висвітлено особливості навчальних курсів-семінарів у системі загальної гуманітарної підготовки у вищій школі США, які спрямовані на використання комунікації як
ефективного інструментарію формування гуманітарної культури студентів. Розглянуто створення динамічної взаємодії між викладачами та студентами, де ідеї і знання передаються й обговорюються в критично-заохочувальній манері, що перетворює студентів на активних учасників власного навчання і виховання.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 115 / PDF downloads: 120

Біографія автора

Світлана Вікторівна Федоренко, Національний технічний університет України «Київський політехнічний інститут»

кандидат педагогічних наук

Посилання

1. Adler M. J. Reforming Education: The Opening of the American Mind / Mortimer Jerome Adler, Geraldine Van Doren. – New York : Collier Books and Macmillan Publishing, 1990. – 362 p.
2. Barnard Education : 2014–15 Catalogue [Electronic resource]. – Mode of access: http://catalog.barnard.edu/barnard-college/curriculum/requirements-liberal-arts-degree/
3. Best Practices for Teaching First-year Undergraduates [Electronic resource]. – Mode of access : http://www.cmu.edu/ teaching/ resources/PublicationsArchives/InternalReports/BestPractices-1stYears.pdf.
4. Brown University First Year Seminars 2014–15[Electronic resource]. – Mode of access : https://www.brown.edu/academics/college/degree/sites/brown.edu.academics.college.degree/files/uploads/2014-15_FYS.pdf.
5. Building a Foundation for Liberal Learning : First Year Seminars at Furman University 2013–2014 [Electronic resource]. – Mode of access : http://www.furman.edu/academics/fys/Documents/2013-2014_fys.pdf.
6. Dreyfus H. L. All Things Shining : Reading the Western Classics to Find Meaning in a Secular / Hubert L. Dreyfus, Sean Dorrance Kelly. – Free Press, 2011. – 272 p.
7. Engleberg I. N. Think Communication / Isa N. Engleberg, Dianna R. Wynn. – Pearson, 2010. – 400 р.
8. Hyland K. Teaching and Researching Writing / Ken Hyland. – London : Longman, 2002. – 254 p.
9. Rule W. S. Seventy Years of Changing Great Books at St. John’s College : Dissertation [Electronic resource] / William Scott Rule. – Georgia State University, 2009. – 166 p. – Mode of access : http://scholarworks.gsu.edu/cgi/ viewcontent.cgi?article=1036&context=eps_diss

Downloads

Опубліковано

25-06-2015

Як цитувати

Федоренко, С. В. (2015). Навчальні курси-семінари для студентів першого року начання в системі загальної гуманітарної підготовки у вищій школі США. Педагогіка вищої та середньої школи, 45, 270–275. https://doi.org/10.31812/educdim.v45i0.2628

Номер

Розділ

Проблеми становлення і розвитку освітньої парагдими: історико-педагогічний аспек