Професійна підготовка майбутніх учителів іноземних мов до формування комунікативної компетенції учнів основної школи: програма, методика та результати експериментального дослідження

Автор(и)

  • Світлана Дуброва

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.v44i0.2648

Ключові слова:

програма і методика експериментального дослідження, динаміка рівнів готовності, професійна підготовка майбутніх учителів іноземних мов

Анотація

Дуброва С. В. Професійна підготовка майбутніх учителів іноземних мов до формування комунікативної компетенції учнів основної школи: програма, методика та результати експериментального дослідження.

У статті висвітлено мету, суть, програму та методику експериментального дослідження, представлено його результати – динаміку та рівні розвитку когнітивно-операційного й оцінно-результативного компонентів готовності майбутніх учителів іноземних мов до формування комунікативної компетенції учнів основної школи на різних етапах експериментального навчання.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 100 / PDF downloads: 104

Посилання

1. Жосан О. Е. Педагогічний експеримент : [навчально-методичний посібник] / О. Е. Жосан. – Кіровоград : Видавництво КОІППО імені Василя Сухомлинського, 2008. – 72 с.
2. Панасенко Е. А. Зміст і структура експерименту як методу наукового дослідження у теорії та практиці вітчизняної педагогіки (1945–1991 рр.) / Е. А. Панасенко // Рідна школа. – 2011. – No 11. – С. 28–33.
3. Смирнов А. В. Статистическая обработка анкет содержащих бальные шкалы / А. В. Смирнов, Р. А. Смирнова // Резервы интенсификации учебно-воспитательного процесса педвуза : [межвуз. сб. науч. труд.] / [под общ. ред. С. Т. Никифоровой]. – Кострома : [б. и.], 1990. – С. 117–121.

Downloads

Опубліковано

19-02-2015

Як цитувати

Дуброва, С. (2015). Професійна підготовка майбутніх учителів іноземних мов до формування комунікативної компетенції учнів основної школи: програма, методика та результати експериментального дослідження. Педагогіка вищої та середньої школи, 44, 36–43. https://doi.org/10.31812/educdim.v44i0.2648

Номер

Розділ

Теоретико-практичні проблеми педагогіки вищої школи