Інформаційно-аналітична компетентність майбутніх лікарів: критерії, показники та рівні сформованості

Автор(и)

  • Наталія Лобач

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.v44i0.2654

Ключові слова:

інформаційно-аналітична компетентність, критерії, показники, рівні сформованості

Анотація

Лобач Н. В. Інформаційно-аналітична компетентність майбутніх лікарів: критерії, показники та рівні сформованості.

У статті розглядається поняття та структура інформаційно-аналітичної компетентності майбутніх лікарів, розкрито зміст поняття «критерій», визначені критерії, рівні та показники сформованості зазначеної компетентності в освітньому середовищі вищого медичного навчального закладу.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 114 / PDF downloads: 115

Посилання

1. Бондар О. В. Критерии и показатели сформированности информационной культурі менеджеров организации в последипломной подготовке / О. В. Бондар // Педагогічний альманах. – 2012. – Випуск 14, - С. 134-139.
2. Матвієнко О. В. Основи інформаційного менеджменту : [навч. посіб.] / О. В. Матвієнко. - К : Центр навчальної літератури, 2004. - 128 с.
3. Словник-довідник з професійної педагогіки / за ред. А. В. Семенової. – Одеса : Пальміра, 2006. – 364 с.
4. Сляднева Н. А. деятельность : проблемы и перспективы Информационно-аналитическая [Электронный ресурс] / Н. А. Сляднева // Информационные ресурсы России. – 2001. –
No 2. – С. 14-21. – Режим доступа : http://abfarida.narod.ru/sladneva.htm
5. Сорока Р. С. Значення інформаційно-аналітичної діяльності в забезпеченні економічної безпеки підприємства / Р. С. Сорока, М. П. Сорока // Науковий вісник НЛТУ України: Збірник науково-технічних праць. – Львів : РВВ НЛТУ України. – 2012. – Вип. 22.13. – С. 317-322.
6. Шехонин А. А. Оценивание компетенции в сетевой среде вуза / А. А. Шехонин, В. А. Тарлыков // Высшее образование в России. – 2009. – No 9. – С. 17-24.

Downloads

Опубліковано

19-02-2015

Як цитувати

Лобач, Н. (2015). Інформаційно-аналітична компетентність майбутніх лікарів: критерії, показники та рівні сформованості. Педагогіка вищої та середньої школи, 44, 72–76. https://doi.org/10.31812/educdim.v44i0.2654

Номер

Розділ

Теоретико-практичні проблеми педагогіки вищої школи