Проблемне навчання як основа фахової підготовки майбутніх тренерів-викладачів
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.v44i0.2659Ключові слова:
майбутні тренери-викладачі, фахова підготовка, проблемні завдання, теоретико-методичні основи, класифікаціяАнотація
Павлюк Є. О. Проблемне навчання як основа фахової підготовки майбутніх тренерів-викладачів.
У статті висвітлено класифікацію теоретико-методичних основ фахової підготовки майбутніх тренерів-викладачів з використанням системи проблемних завдань. Конкретизовано загальний зміст теоретико-методичних основ фахової підготовки майбутніх тренерів-викладачів. Важливим пріоритетом фахової підготовки майбутніх тренерів-викладачів є розвиток професійної компетентності, що особливо характерно для студентів старших курсів.
Завантаження
Дані завантаження ще не доступні.
Metrics
Metrics Loading ...
Abstract views: 109
/ PDF downloads: 92
Посилання
1. Атанов Г. А. Деятельностный поход в обучении / Г. А. Атанов. – Донецк : ЕАИ-пресс, 2001. – 158 с.
2. Кудрявцев В. Т. Проблемное обучение: истоки, сущность, перспективы / В. Т. Кудрявцев. – М. : Знание, 1991. – 80 с.
3. Флоренский П. Наука неотьемлемая часть культури / П. Флоренский, В. Зинченко // Вопросы философии. – 1990. – No 1. – С. 33-50.
2. Кудрявцев В. Т. Проблемное обучение: истоки, сущность, перспективы / В. Т. Кудрявцев. – М. : Знание, 1991. – 80 с.
3. Флоренский П. Наука неотьемлемая часть культури / П. Флоренский, В. Зинченко // Вопросы философии. – 1990. – No 1. – С. 33-50.
Downloads
Опубліковано
19-02-2015
Як цитувати
Павлюк, Є. (2015). Проблемне навчання як основа фахової підготовки майбутніх тренерів-викладачів. Педагогіка вищої та середньої школи, 44, 104–109. https://doi.org/10.31812/educdim.v44i0.2659
Номер
Розділ
Теоретико-практичні проблеми педагогіки вищої школи
Ліцензія
Авторське право (c) 2015 Євген Павлюк
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.