Проблемне навчання як основа фахової підготовки майбутніх тренерів-викладачів

Автор(и)

  • Євген Павлюк

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.v44i0.2659

Ключові слова:

майбутні тренери-викладачі, фахова підготовка, проблемні завдання, теоретико-методичні основи, класифікація

Анотація

Павлюк Є. О. Проблемне навчання як основа фахової підготовки майбутніх тренерів-викладачів.

У статті висвітлено класифікацію теоретико-методичних основ фахової підготовки майбутніх тренерів-викладачів з використанням системи проблемних завдань. Конкретизовано загальний зміст теоретико-методичних основ фахової підготовки майбутніх тренерів-викладачів. Важливим пріоритетом фахової підготовки майбутніх тренерів-викладачів є розвиток професійної компетентності, що особливо характерно для студентів старших курсів.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 84 / PDF downloads: 80

Посилання

1. Атанов Г. А. Деятельностный поход в обучении / Г. А. Атанов. – Донецк : ЕАИ-пресс, 2001. – 158 с.
2. Кудрявцев В. Т. Проблемное обучение: истоки, сущность, перспективы / В. Т. Кудрявцев. – М. : Знание, 1991. – 80 с.
3. Флоренский П. Наука  неотьемлемая часть культури / П. Флоренский, В. Зинченко // Вопросы философии. – 1990. – No 1. – С. 33-50.

Downloads

Опубліковано

19-02-2015

Як цитувати

Павлюк, Є. (2015). Проблемне навчання як основа фахової підготовки майбутніх тренерів-викладачів. Educational Dimension, 44, 104–109. https://doi.org/10.31812/educdim.v44i0.2659

Номер

Розділ

Теоретико-практичні проблеми педагогіки вищої школи