Виховний вплив інформаційних технологій на особистісний розвиток учнів
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.v44i0.2668Ключові слова:
інформаційно-комунікаційні технології, професійна підготовка, професійні навички, інформаційні технології, мультимедійні засоби, електронні посібникиАнотація
Коваль М. М. Виховний вплив інформаційних технологій на особистісний
розвиток учнів.
У статті розкривається проблема підготовки підростаючого покоління до повноцінної, плідної життєдіяльності, в умовах розвитку школи нового рівня з використанням інформаційних технологій у навчально-виховному процесі як засіб збереження неповторності й унікальності кожної дитини, готової до саморозкриття, запровадження нових інформаційних технологій в освітню галузь, у систему виховання особистості в сучасному світі при повному доступі до інформатизації.
Завантаження
Дані завантаження ще не доступні.
Metrics
Metrics Loading ...
Abstract views: 108
/ PDF downloads: 102
Посилання
1. Гуревич Р. С. Інноваційно-телекомунікаційні технології в навчальному процесі: посібник [для педагогічних працівників і студентів педагогічних вищих начальних закладів] / Р. С. Гуревич, М. Ю. Кадемія. – Вінниця: ДОВ «Вінниця», 2002. – 116 с.
2. Жук Ю. О. Комп’ютерно-орієнтовані засоби навчання у професійній освіті / Ю. О. Жук // Управління якістю професійної освіти: [зб. наук. пр.] / Укр. інж. - пед. акад. – Донецьк, 2001. – С. 273–275.
3. Інноваційні педагогічні технології у трудовому навчанні: навч.-метод. посіб. / [В. Г. Гетта, Р. С. Гуревич, О. М. Коберник та ін.; за ред О. М. Коберника, Г. В. Терещука]. – Умань: [СПД Жовтий], 2008. – 212 с.
4. Корольов В. Б. Використання інформаційно-комунікаційних технологій на уроках трудового навчання (із досвіду вчителя трудового навчання Миронівського НВК. [Електронний ресурс] / В. Б. Корольов. – Режим доступу: http://mnvk2.at.ua
5. Кремень В. Інформаційно-комунікаційні технології в освіті і формування інформаційного суспільства / В. Кремень // Інформатика та інформаційні технології в навчальних закладах. – 2006. – No 6. – С. 5–9.
6. Крушельницька Я. В. Фізіологія і психологія праці: [навч. посіб.] / Я. В. Крушельницька. – К. : КНЕУ, 2000. – 232 с.
7. Тхоржевський Д. О. Методика трудового та професійного навчання. Ч. 2. Загальні засади трудового навчання / Д. О. Тхоржевський. – К. : НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2000. – 186 с.
2. Жук Ю. О. Комп’ютерно-орієнтовані засоби навчання у професійній освіті / Ю. О. Жук // Управління якістю професійної освіти: [зб. наук. пр.] / Укр. інж. - пед. акад. – Донецьк, 2001. – С. 273–275.
3. Інноваційні педагогічні технології у трудовому навчанні: навч.-метод. посіб. / [В. Г. Гетта, Р. С. Гуревич, О. М. Коберник та ін.; за ред О. М. Коберника, Г. В. Терещука]. – Умань: [СПД Жовтий], 2008. – 212 с.
4. Корольов В. Б. Використання інформаційно-комунікаційних технологій на уроках трудового навчання (із досвіду вчителя трудового навчання Миронівського НВК. [Електронний ресурс] / В. Б. Корольов. – Режим доступу: http://mnvk2.at.ua
5. Кремень В. Інформаційно-комунікаційні технології в освіті і формування інформаційного суспільства / В. Кремень // Інформатика та інформаційні технології в навчальних закладах. – 2006. – No 6. – С. 5–9.
6. Крушельницька Я. В. Фізіологія і психологія праці: [навч. посіб.] / Я. В. Крушельницька. – К. : КНЕУ, 2000. – 232 с.
7. Тхоржевський Д. О. Методика трудового та професійного навчання. Ч. 2. Загальні засади трудового навчання / Д. О. Тхоржевський. – К. : НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2000. – 186 с.
Downloads
Опубліковано
19-02-2015
Як цитувати
Коваль, М. (2015). Виховний вплив інформаційних технологій на особистісний розвиток учнів. Педагогіка вищої та середньої школи, 44, 145–148. https://doi.org/10.31812/educdim.v44i0.2668
Номер
Розділ
Теоретико-практичні проблеми педагогіки загальноосвітньої школи
Ліцензія
Авторське право (c) 2015 Марина Коваль
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.