Особливості проведення формувального експерименту з проблеми виховання екологічної культури старшокласників

Автор(и)

  • Дарія Федоренко

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.v44i0.2673

Ключові слова:

екологічна культура, учні старшого шкільного віку

Анотація

Федоренко Д. О. Особливості проведення формувального експерименту з проблеми виховання екологічної культури старшокласників.

У статті представлено результати формувального експерименту з проблеми виховання екологічної культури старшокласників. Автор додержується думки про те, що для проведення формувального експерименту зі старшокласниками у загальноосвітній школі необхідним є забезпечення набуття поглибленого рівня екологічної освіти відповідно до спеціалізації, усвідомлення взаємозалежності екології й економіки, знання груп професій за їх впливом на навколишній світ, особливості впливу майбутньої професії на довкілля. У статті розкрито ефективні форми і методи виховання екологічної культури старшокласників – еколого-психологічні тренінги та проблемні методи.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 118 / PDF downloads: 99

Посилання

1. Глухов І. Г. Формування еколого-правової компетентності майбутнього вчителя у процесі валеологічної підготовки : автореф. дис. на здобуття наукового
ступеня канд. пед. наук: [ спец. 13.00.04 – теорія і методика професійної освіти ] / Іван Геннадійович Глухов . – Умань, 2013 . – 20 с.
2. Копилець Є. В. Виховання екологічних ціннісних орієнтацій підлітків у процесі вивчення загальної географії: дис. ... канд. пед. наук : [спец. 13.00.07 – теорія і методика виховання] / Копилець Євгеній Вікторович. – Полтава, 2013. – 290, [11] с.
3. Концепція екологічної освіти України (Затверджено Рішенням Колегії МОН України No 13/6-19 від 20.12.01.). − [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://shkola.ostriv.in.ua/publication/code-148B3B2021C2C/list-B407A47B26 – Дата звернення: 07.03.2014. – Загл. з екрану.
4. Магрламова К. Г. Виховання в учнів ціннісного ставлення до природи як складової природоохоронної роботи в основній школі: дис. ... канд. пед. наук : [спец. 13.00.07 – теорія і методика виховання] / Магрламова Камілла Газанфарівна. – Дніпропетровськ, 2011. – 273, [9] c.
5. Роман С. В. Теоретико-методологічні основи формування еколого-гуманістичних цінностей у процесі шкільної хімічної освіти : [монографія] / С. В. Роман. − Луганськ : ЛНУ імені Тараса Шевченка, 2013. – 459 с.
6. Трохимчук І. М. Формування екологічної вихованості учнів основної школи у процесі дослідницької діяльності з екології у загальноосвітніх навчальних закладах: автореф. дис. на здобуття наукового ступеня канд. пед. наук : [спец. 13.00.07 – теорія і методика виховання] / Трохимчук Ірина Михайлівна. − Умань, 2014. – 20 с.

Downloads

Опубліковано

19-02-2015

Як цитувати

Федоренко, Д. (2015). Особливості проведення формувального експерименту з проблеми виховання екологічної культури старшокласників. Педагогіка вищої та середньої школи, 44, 170–175. https://doi.org/10.31812/educdim.v44i0.2673

Номер

Розділ

Теоретико-практичні проблеми педагогіки загальноосвітньої школи